R.I.P Dollar

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

BeeVee
Lid
BerichtenCOLON 553
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2007, 11:28

Berichtdoor BeeVee » 22 Okt 2009, 22:19

Eerst dacht ik nog even dat dit ging om het afscheid van Dollar in MT. Toen ik besefte dat dit niet zo was, was ik even stil. Ook al hebben wij elkaar nauwelijks/niet gekend, in MT kende iedereen jou wel.

R.I.P. Dollar, moge het je goed gaan daar waar je op dit moment bent.
BeeVee - 'met pensioen'
Kijk af en toe nog maar doe er niks meer op

jymmbco
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 18:16

Berichtdoor jymmbco » 22 Okt 2009, 22:37

nu krijg ik kippenvel, werkelijk, ik moet naar achter leunen in m'n bureaustoel, en woorden schieten me nu werkelijk te kort,

maar hans (dollar) we zaten in dezelfde clan en partij, het was altijd heerlijk praten met je, enje mag er hééél zeker van zijn dat we je gaan missen.

hoelang? dat hangt er vanaf wanneer ze daarboven opnieuw een koordje doorknippen, van een eerlijk, integer, behulpzaam iemand

misschien tot nog eens....

SteelgraveInc
Newbee
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2007, 23:01

Berichtdoor SteelgraveInc » 22 Okt 2009, 22:42

Met verbijstering lees ik alle berichten, ik kende Hans nog niet zo lang omdat hij pas kort met het account CDV bij Albatros zat. Niets dan goeds over die korte periode. Een einde is een einde hoe je het ook wendt of keert dat dit jouw einde is zal dan zo moeten zijn.

alle sterkte voor de familie vrienden en MT buddies wiens commentaren mij hier met een brok in mijn keel doen bevestigen dat je een heel speciaal persoon was!!

dave
Steelgrave Inc

Dennis_Inch
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2004, 19:44

Berichtdoor Dennis_Inch » 23 Okt 2009, 15:57

Gecondoleerd aan de nabestaanden
Dennis-Inch - Maastricht -loco bm maastricht (31, 42), WRO seizoen 45 ronde 1 tot seizoen 46 ronde 11, ex WHE

Rally_Fan
Lid
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2006, 13:45

Berichtdoor Rally_Fan » 23 Okt 2009, 16:21

Gecondoleerd..
RallyFan - Naam: Ruben - Clan: FriendlyFaces - Niv: 1 - GD Antwerpen

jdrdekker
Lid
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 12 Sep 2008, 19:05

Berichtdoor jdrdekker » 23 Okt 2009, 19:22

Geniet van je rust Dollar !

Gecondoleerd voor de nabestaanden !

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 23 Okt 2009, 20:33

Met stomme verbazing heb ik dit alles vernomen.
Het was altijd een gezellige vent en wie je goed kon lachen en auwehoeren.
Vorige week had ik nog een leuk gesprek met hem.
Niets leek aan het handje. Net zoals velen dat samen met mij denken.
Hopelijk heeft hij zijn rust. En wens ik zijn famillie en de rest veel sterkte met dit verlies.

Ik hou niet zo van bier, jij maar al te graag weet ik. Zal der 1 proosten voor je.
Gecondoleerd.
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

redwolf
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004, 14:51

Berichtdoor redwolf » 23 Okt 2009, 20:41

Ook ik sta paf. Ik kende Hans al een aantal jaren en we hebben wat afgepraat tot diep in de nacht, over MT natuurlijk en alles wat er omheen bij kwam.
Meestal hielden we op als een van beide vrouwtjes met een kwaaie kop ons weer tot de orde van de dag, of beter gezegd, nacht riep.
We zouden iedere keer nog eens bij elkaar op visite maar er kwam altijd wat tussen en dus zou het dan later maar.......
Na de scheiding ging het over andere dingen en ik merkte wel dat ie daar mee in zijn maag zat. Maar.....wie zou dat niet zijn, zoiets gaat niemand in de koude kleren zitten.

Dit jaar weinig tot geen contact gehad. U kent het wel, MT moeheid en drukte met het dagelijks leven.
Niettemin een groot verlies en ik wens Metha, de kinderen, verdere familie en iedereen die hem kent veel sterkte toe.
RedwolfHolding>Nu Klik>Maastricht>N1>I.M.clan
Ex-Bankdirecteur Maastricht (13 seizoenen)
Ex-GD Maastricht

aventuro
Lid
BerichtenCOLON 622
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2005, 19:54

Berichtdoor aventuro » 24 Okt 2009, 11:31

Met totale verbijstering verneem ik dit bericht na lang niet te zijn ingelogd in dit spel. Het doet me wat dat Hans, een clangenoot, een partijgenoot, een stadsgenoot, een MT-vriend niet meer onder ons is. Dan weer een tegenstander, dan weer een medespeler in het spel, maar bovenal te herinneren als een van de creatieve breinen van de Fublaf, het MT-weekblad, de Ster, en zelfs degene die Cafe Mestreech nog lang gezellig wist te houden!

MT zal nooit meer hetzelfde zijn!

Rust zacht Dollar...
Far..West, ex-Aventuro - Maastricht - ex-BM, -WHC en -WRO - Het Verbond - InvisableMasterminds - N1 - MT Managementteam - Vragen Ondernemen

specialtax
Lid
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2007, 14:00

Berichtdoor specialtax » 01 Nov 2009, 15:01

De mzzl Hans het ga je goed,op MT zal het nog stiller worden zonder jou.
specialtax - Amsterdam-BM - Voorzitter Partij voor Amsterdam - Niveau 1

Bokkerijders
Lid
BerichtenCOLON 84
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2004, 09:09

Berichtdoor Bokkerijders » 02 Nov 2009, 23:10

Rust zacht Hans ik hoop dat je je rust gevonden hebt.
Bokkerijders 1 Amsterdam Zelf bedrijf opgeheven 28-11-2008, 15:50:29
Nu aan het kijken op MT of er Hoop is

Tomaat
Lid
BerichtenCOLON 14
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 16:27

Berichtdoor Tomaat » 11 Nov 2009, 12:22

Ik kende je niet persoonlijk en ik draai nog niet zo lang mee in het spel, maar voor mij is het duidelijk dat weinigen zo hun stempel op MT gedrukt hebben als jij...

Gecondoleerd voor iedereen die hem kende, hier op MT, maar in het bijzonder voor familie en nabestaanden.

Tomaat

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 19:28

Berichtdoor Losers manager » 13 Nov 2009, 15:44

Het is nooit leuk om dit soort berichten te moeten lezen.. (redelijk laat, maar het zij zo)

Gecondoleerd vrienden, bekenden en naaste familie..
Losers - Eindhoven - Niveau 1 - LiberalePartij

ijsthee
Lid
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2005, 19:20

Berichtdoor ijsthee » 22 Feb 2010, 12:37

Wat :O Ik vind het verschrikkelijk om te horen. Sterkte aan iedereen in zijn omgeving.

Ik kom hier eigenlijk nooit meer, vandaar de late reactie. Had een leuker weerzien met MT verwacht...
ijsthee met citroen en een stampertje - Niveau: Laag - Ceterum censeo aedificia delenda esse

UmbrellaCorp
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2006, 22:58

Berichtdoor UmbrellaCorp » 25 Feb 2010, 04:33

Pfff

Zo lang geleden dat ik hier ben geweest, lees je dit...

Heb net zoals vele mensen hier, een aantal jaren geleden, een hoop lol gehad met Hans / Dollar. Wij dronken beide graag een biertje erbij en hele avonden hebben wij over van alles en nog wat kunnen praten.
Hij was altijd behulpzaam, probeerde altijd het beste voor je te regelen, en stond altijd voor je klaar. Ook als het niet over MT ging, was Hans een persoon aan wie je alles kon vertellen, Hans was een zeer oprecht persoon.

Toen ik stopte met MT verwaterde het contact helaas snel, en spraken we elkaar steeds minder. Zijn naam staat nog gewoon in mijn MSN lijst, en dat voelt nu echt heel raar.

Heel triest dat hij er nu niet meer is. Mijn oprechte condoleances aan familie en vrienden!

Rust zacht Dollar! Proost!