Verkoop MT

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

thijs_1981
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2005, 15:32

Verkoop MT

Berichtdoor thijs_1981 » 18 Feb 2010, 19:55

Omdat bij Advertenties de topic verwijderd is, dan maak ik maar een neiuwe aan.

Als Martin dit per ongeluk een keer leest, verzoek hem om op onderstaande vragen een antwoord te geven.

1. Waarom is die topic verwijdert
2. Zijn er al geintresseerden geweest?

Ik denk dat het toch wel een belangrijk punt is, waarvan mensen het verloop van willen zien.

Of zijn er hier mensen die willen zeggen of ze er wat mee gaan doen?
(partij) CC - (clan) Albatros -- 19x BM Antwerpen--niv.1--naam: Servex--

Cicero.bv
Lid
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 06 Feb 2007, 13:15

Berichtdoor Cicero.bv » 18 Feb 2010, 23:05

Topics in het advertentieforum worden automatisch verwijderd ;)
- Cicero.bv -HK Heereveen - niveau 1 - MT+

thijs_1981
Lid
BerichtenCOLON 82

Berichtdoor thijs_1981 » 20 Feb 2010, 10:42

pff wat stom zeg ;-)

leon1604
Lid
BerichtenCOLON 396
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2007, 17:47

Berichtdoor leon1604 » 22 Feb 2010, 02:48

Ik ben ook wel benieuwd naar het antwoord op vraag 2 indien ja, hoeveel?

Ook wil ik wel weten wat de richtprijs is. Een beetje bieden in het wilde weg is natuurlijk een beetje nutteloos...
leon1604 - Utrecht - crimeclanbang - niv1 - GD Utrecht 31 t/m 34 - WHC Utrecht 42 t/m 62 - BM Utrecht 52 - MT+ zonder AD, 360 ronden, 7-05-10, 16:04

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 22 Feb 2010, 12:16

leon1604 schreefColonOok wil ik wel weten wat de richtprijs is. Een beetje bieden in het wilde weg is natuurlijk een beetje nutteloos...

Betaal 25 euro voor alle gegevens en bekijk vooral de financiële gegevens goed. Iemand met een beetje kennis van bedrijven kan dan wel een mooie prijs verzinnen. Is het dan lager dan de andere boden of de minimale prijs dan weet je dat je het evengoed niet wilt, is het hoger, dan heb je het voor de prijs die jij er voor wilt betalen.

GoldenSnake
Lid
BerichtenCOLON 136
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2005, 20:00

Berichtdoor GoldenSnake » 22 Feb 2010, 15:43

Ik ben benieuwd. In het verleden zeiden ze steeds dat ze niet wouden verkopen of dat de boden veel te laag waren. Ondertussen is MT wel over zijn hoogtepunt van aantal actieve spelers heen dus denk niet dat de boden ditmaal veel hoger gaan zijn dan in het verleden.

Verder lijkt het mij, maar ik ben maar een leek, een hels karwei om in de bestaande code aanpassingen te doen om het spel te verbeteren. Martin kent de code helemaal omdat hij deze zelf heeft geschreven...

Op zich maakt het voor mij toch niet zo veel meer uit. Mn account is toch weg.
GoldenSnake - Dries - Niveau1 - Utrecht - MT+ sinds spelronde 8 seizoen 23!!! - Meesterslager - Oud (loco) BM en WHRO - Moderator Spellen topic

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497

Berichtdoor Siempieunderground » 22 Feb 2010, 15:48

Als ze het forum maar intact laten :lol:

RD
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2005, 16:22

Berichtdoor RD » 24 Feb 2010, 09:42

Nou ik weet dat ik wel interesse heb maar het probleem is wel dat ik niets maar dan ook niets weet van dat progameren.
En met mij zullen dat veel meer mensen hebben.
Dus net als in mijn geval moet je op zoek gaan naar mensen die je willen helpen om dat allemaal te progameren.

Dus kan je progameren en heb je tijd dan hoor ik dat graag.
Die tijd hoeft niet uren per dag te zijn maar gewoon een x aantal uur in de week.
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

leon1604
Lid
BerichtenCOLON 396
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2007, 17:47

Berichtdoor leon1604 » 24 Feb 2010, 16:40

RD schreefColonEn met mij zullen dat veel meer mensen hebben.

Daar ben ik er een van...
leon1604 - Utrecht - crimeclanbang - niv1 - GD Utrecht 31 t/m 34 - WHC Utrecht 42 t/m 62 - BM Utrecht 52 - MT+ zonder AD, 360 ronden, 7-05-10, 16:04

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497

Berichtdoor Siempieunderground » 24 Feb 2010, 17:58

Ik denk niet dat het heel verstandig is om niks van sites te weten en er dan een berg mensen op los te laten die je niet kent. Ik weet ook niet hoe alles gehost is, maar of je zit standaard aan maandelijkse kosten (zit je sowieso, hoor) of je moet zelf de servers onderhouden en wat ga je dan doen als die crashen? Iedereen uit bed bellen (er van uitgaande dat je telefoonnummers hebt) en dan hopen dat er iemand in de buurt woont en zin heeft om langs te komen is ook niet echt handig.
Je neemt ook geen garage over als je niks van auto's weet.

Maar er zijn wel geïnteresseerden, dat is positief.

RD
Lid
BerichtenCOLON 55

Berichtdoor RD » 25 Feb 2010, 09:36

Nou ik wil ook niet een heel team er op zetten maar het zou leuk zijn als je met een team van ongeveer 4 a 5 man kan werken aan de site.
En andere mensen laat je in het spel zelf functie bekleden.
Maar probleem is hebnog niemand gevonden dus.
maar eens buiten mt om kijken
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

thijs_1981
Lid
BerichtenCOLON 82

Berichtdoor thijs_1981 » 26 Feb 2010, 19:05

Ik ben bereid om te helpen, geen probleem.

Maar het grootste probleem is dat je niet kunt samen werken als je een team hebt.

Je moet het met een vriendenkring doen, om met elkaar te overleggen en alles. Dit kan niet via een telefoon/msn/forum.

Het mooiste zou zijn als het zelfs je buren zouden zijn, maar dta is practisch onhaalbaar.

Als iemand gek genoeg is geweest om die 25 euro te betalen, wil je het dan hier posten.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 27 Feb 2010, 03:20

thijs_1981 schreefColonAls iemand gek genoeg is geweest om die 25 euro te betalen, wil je het dan hier posten.

Nah, als dat jouw instelling is: gek genoeg, denk ik niet, dat je veel reactie zult krijgen. :roll:

Hoop, dat als MT echt verkocht wordt, dat je die door jou genoemde gek, die die 25 euro betaalde om te kijken of het loonde om te bieden zodat jij verder kunt spelen (met hopelijk verbeteringen), wel je excuses aan zult bieden voor jouw taalgebruik he :P 8)

.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Berichtdoor Geer » 27 Feb 2010, 04:14

Indien ik een financiële basis had om MT te kunnen betalen dan had ik echt wel een bod uitgebracht. Dan maakt die 25 euro helemaal niets uit.

Er staat een naam die je koopt. Het spel heeft potentie genoeg. Echter zolang de eigenaar (in dit geval de over bekende Martin) geen geld wenst te investeren in dit spel dan gaat het achteruit met het aantal spelers.

Hopelijk is er iemand die MT jarenlang heeft gespeeld met veel plezier, en daarbij ook de financiele mogelijkheden en de technische kennis heeft om dit spel te laten draaien een voor Martin aantrekkelijk bod heeft gedaan.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

RD
Lid
BerichtenCOLON 55

Berichtdoor RD » 27 Feb 2010, 12:34

Tja daar zit dus bij in het technische vlak het probleem want dat heb ik dus gewoon niet totaal niet.
Ja ik weet hoe ik met een pc overweg moet enz.
Maar hoe ik een site beheer echter totaal niet en ook geen mensen in mijn directe omgeving.
Die ook een paar uur in de week bezig willen, wat ik al aangaf hoeven niet heel veel uur te zijn maar gewoon een paar uur in de week is al meer dan dat het nu is dat is dus ook meteen een nadeel veranderen zullen dan wat langer duren voor dat ze daadwerkelijk zijn door gevoerd.