Verkoop MT

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

thijs_1981
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2005, 15:32

Berichtdoor thijs_1981 » 01 Mrt 2010, 08:00

@Milady, ok die mensen willen dan iets voor MT doen. Maar MT doet niets voor ons. Dat hebben ze eventjes gedaan, maar het werd steeds minder.

Ik denk namelijk dat MT niet verkocht wordt, en als het toch evrkocht wordt, dat het alsnog een "lijdensweg" zal worden voor de deelnemers.

MT is geen project van een paar uur in de week, MT is een project voor een full-time iemand.

Als het niet snel genoeg gaat de veranderingen, dan beginnen mensen weer te mopperen. Dus mensen vertrekken en raken het vertrouwen kwijt in het spel.

@RD, wat ik mee wil geven is, dat MT geen spel is voor hobby programmeurs. MT is eigenlijk alleen interessant voor bedrijven, die het spel waarschijnlijk wel voor commerciele doeleinde kunnen gaan gebruiken, om zo hun kosten eruit te kunnen halen.
(partij) CC - (clan) Albatros -- 19x BM Antwerpen--niv.1--naam: Servex--

Gebruikers-avatar
Desteney
Lid
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2007, 11:21

Berichtdoor Desteney » 01 Mrt 2010, 12:14

Met bovenstaande van Thijs ben ik het helemaal eens, ik denk er precies zo over.

Het mes snijdt aan 2 kanten, met alleen programmeurkennis en ideeen over het spel kom je er niet, maar met alleen zakelijke kennis, kom je er ook niet. Maar laatst genoemde is minstens zo belangrijk, wellicht zelfs wel belangrijker.

Valt me nu wel op dat de link naar meer info over de verkoop weg is in het hoofdscherm (link naar de chat trouwens niet voor teruggeplaatst).
Desteney - HK Amsterdam - N1 - ex-BD Maastricht - ex-BD Amsterdam - ex-Chief InvisableMasterminds - GoldenMasterminder - MT+
ex-HDM - MT+

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 01 Mrt 2010, 12:36

HDM schreefColonValt me nu wel op dat de link naar meer info over de verkoop weg is in het hoofdscherm (link naar de chat trouwens niet voor teruggeplaatst).

Was me ook opgevallen... Ik hoop dat we snel nieuws gaan krijgen van een nieuwe eigenaar :)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

RD
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2005, 16:22

Berichtdoor RD » 02 Mrt 2010, 08:50

Thijs ik ben het helemaal eens met je.
Het kan beter naar een bedrijf gaan.
Maar als niemand verder iets zou doen dan kan je beter ene paar mensen hebben die samen ene paar uur aan werken dan als er helemaal niemand aanwerkt op dat idee was ik bezig maar nu wacht ik idd even af als we meer nieuws krijgen over dat die link weg was.
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Berichtdoor Rein » 02 Mrt 2010, 11:41

Na het bestuderen van de reacties en het overleg met de verschillende partijen die interesse hebben getoond in MT, is er besloten dat MT niet verkocht gaat worden. In plaats daarvan is er momenteel overleg met enkele trouwe spelers om na te denken over de (nabije) toekomst. Meer info volgt (onder voorbehoud) de komende weken. Uiteraard blijft MT gewoon bestaan en doordraaien op de huidige manier, en blijft MT één van de meest uitgebreide spellen in NL en BE op dit gebied.

thijs_1981
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2005, 15:32

Berichtdoor thijs_1981 » 02 Mrt 2010, 12:37

mogen wij ook weten wie die trouwe spelers zijn,

en kunnen anderen ook input leveren?

ik zou graag in deze werkgroep willen zitten.
(partij) CC - (clan) Albatros -- 19x BM Antwerpen--niv.1--naam: Servex--

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 02 Mrt 2010, 15:15

Ik denk dat de betreffende personen van de werkgroep het wel zullen horen... En dan hoop ik dat het ook bekend gemaakt word...

Langs de ene kant vind ik het spijtig dat het niet verkocht word maar ik had er ook wel bang voor...

Ik ben benieuwd naar wat er nog gebeuren zal :)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

RD
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2005, 16:22

Berichtdoor RD » 03 Mrt 2010, 10:12

Idd heb je glijk tippie.
ik hoop vooral dat dat er activiteit komt in het spel.
Alle kleine dingetjes helpen.
En ik ziet al vanaf het begin van het spel erbij en vanaf toen tot nu zijn er veel nieuwe en leuke ideeën gekomen.
dus hopelijk dat er wat mee gedaan kan worden
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Berichtdoor Geer » 06 Mrt 2010, 17:10

Voor meer over de toekomst van MT kun je hier lezen:
http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.php?t=26400
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

Scorpiuz
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2008, 12:29

Berichtdoor Scorpiuz » 17 Apr 2010, 18:24

martin schreefColonNa het bestuderen van de reacties en het overleg met de verschillende partijen die interesse hebben getoond in MT, is er besloten dat MT niet verkocht gaat worden. In plaats daarvan is er momenteel overleg met enkele trouwe spelers om na te denken over de (nabije) toekomst. Meer info volgt (onder voorbehoud) de komende weken. Uiteraard blijft MT gewoon bestaan en doordraaien op de huidige manier, en blijft MT één van de meest uitgebreide spellen in NL en BE op dit gebied.

Ik heb je in januari een mail gestuurd over mijn interesse in Megatycoon en zou een reactie krijgen als je zou verkopen en nu check ik het forum en er schijnt een poging tot verkoop geweest te zijn...

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 18 Apr 2010, 19:37

Scorpiuz schreefColonIk heb je in januari een mail gestuurd over mijn interesse in Megatycoon en zou een reactie krijgen als je zou verkopen en nu check ik het forum en er schijnt een poging tot verkoop geweest te zijn...

Staat gewoon in je MT-nieuws van 9-2-2010 hoor, is nooit geheimzinnig over gedaan...
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 18 Apr 2010, 20:07

MiladyP schreefColon
Scorpiuz schreefColonIk heb je in januari een mail gestuurd over mijn interesse in Megatycoon en zou een reactie krijgen als je zou verkopen en nu check ik het forum en er schijnt een poging tot verkoop geweest te zijn...

Staat gewoon in je MT-nieuws van 9-2-2010 hoor, is nooit geheimzinnig over gedaan...

Misschien speelt hij geen MT meer. en heeft hij dat dus niet gezien bij MT-Nieuws.
Echter hij kan het nog lezen op het forum.
Toch vind ik als iemand intersse toont een reactie terug verdient op een mail wel zo professioneel en daar schort het dus aan.
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Scorpiuz
Lid
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2008, 12:29

Berichtdoor Scorpiuz » 18 Apr 2010, 22:11

MiladyP schreefColon

Tja beetje druk gehad met andere dingen, en dus het forum en nieuws niet in de gaten gehouden..

Maar mijn mail leest ik altijd :mrgreen: