MT Oscars editie 4

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

Dennis_Inch
Lid
BerichtenCOLON 70
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2004, 19:44

MT Oscars editie 4

Berichtdoor Dennis_Inch » 27 Mrt 2010, 22:29

Hoogachtende Medespeelsters en Medespelers van MT
Heel, heel, nee heel erg lang gelden, in de tijd dat de dinosaurussen nog in de bomen aan het rond slingeren waren in een uiterste poging om uit de grijpgrage klauwen van de sabeltand tijgers te blijven.
Toen een beetje man zijn vrouw aan de haren mee sleurde naar het altaar om haar vervolgens in de grot achter de magnetron te plaatsen, zodat zij elke avond de diepvries mammoet maaltijd op moest warmen en heel alleen na het eten de vaatwasser moest inruimen.
Ja, in die tijd lang geleden toen wij mannen nog de baas waren over de afstandsbediening en het enige recht van de vrouw nog het aanrecht was, toen hadden wij binnen MT de Oscars.
De Oscars waren prijzen voor de beste ondernemers, de beste boef, de meest behulpzame speler, de meest belovende speler en ga zo maar door.
Nu hebben wij Dennis (Dennis-Inch) en John (BoLoSjonnie) het plan opgevat om deze verkiezingen nieuw leven in te blazen.
Een nieuwe frisse herstart van MT kan volgens ons ook een mooi begin zijn voor verkiezingen in de diverse categorie van de MT Oscars.
Op deze manier willen wij de meest waardevolle spelers gaan belonen, maar zeker ook de startende spelers gaan motiveren om meer met MT bezig te zijn en MT te blijven spelen.
Betrokkenheid binnen het spel dat je met en tegen vele andere speelt moet nog hoger in het vaandel komen te staan en dit proberen wij middels deze MT Oscars te bereiken.
Eigenlijk willen we de verkiezingen en vooral de controle zoveel mogelijk door Rotterdam laten coördineren aangezien ze hier in real live in onze haven stad ook heel erg goed in zijn…..
Nu is onze vraag aan ALLE wethouders communicatie om middels een kort berichtje even aandacht te vragen voor deze verkiezingen door een kort stukje te plaatsen bij stads en algemeen nieuws.
Tevens willen wij jullie vragen of dat jullie een discussie willen opstarten bij Recente berichten stadoverleg onder voorstellen, zodat wij door een eenvoudige rondgang bij de diverse MT steden de mening en de eventuele voorstellen van een ieder kunnen peilen.
Indien er voldoende belangstelling is gaan wij dit dan verder op zetten, en indien geen interesse dan gaat dit plan gewoon de spreekwoordelijke ijskast in.

Hopende op U aller medewerking
Met vriendelijke groet

Dennis en John
Dennis-Inch - Maastricht -loco bm maastricht (31, 42), WRO seizoen 45 ronde 1 tot seizoen 46 ronde 11, ex WHE

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Re: MT Oscars editie 4

Berichtdoor voordeel » 31 Mrt 2010, 23:46

DennisCorporation schreefColonEigenlijk willen we de verkiezingen en vooral de controle zoveel mogelijk door Rotterdam laten coördineren aangezien ze hier in real live in onze haven stad ook heel erg goed in zijn…..
Nu is onze vraag aan ALLE wethouders communicatie om middels een kort berichtje even aandacht te vragen voor deze verkiezingen door een kort stukje te plaatsen bij stads en algemeen nieuws.
Tevens willen wij jullie vragen of dat jullie een discussie willen opstarten bij Recente berichten stadoverleg onder voorstellen, zodat wij door een eenvoudige rondgang bij de diverse MT steden de mening en de eventuele voorstellen van een ieder kunnen peilen.
Indien er voldoende belangstelling is gaan wij dit dan verder op zetten, en indien geen interesse dan gaat dit plan gewoon de spreekwoordelijke ijskast in.

Hopende op U aller medewerking
Met vriendelijke groet

Dennis en John

Even wat vragen:

1. Waarom moeten Rotterdammers dit gaan controleren?
2. Zijn de WHC al via pm op de hoogte gebracht en gevraagd naar hun mening?
3. Of er voldoende intresse is zul je zelf ook wel al hebben onderzocht neem ik aan?
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

RD
Lid
BerichtenCOLON 55
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2005, 16:22

Berichtdoor RD » 01 Apr 2010, 11:32

Na de intresse kan je zelf ook wekken door er iets leuks van de maken.
En zorgen dat het weer een begrip word in MT.
Dus ik denk als je echt wil moet je gewoon snel actief ondernemen en vol aan de bak gaan.
Mocht je bedenkingen hebben dan hoor ik het wel dan wil ik het wel overpakken.
En op de vraag als ik jullie wil mee helpen moet ik nee antwoorden.
Als ik het gaan doen doe ik het alleen.
Scheelt een hoop communicatie.
Total-Inspiration- -niveau 1 -BD Utrecht (al te erg lang)- ex RD_enterprise- FunPolitics

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Berichtdoor voordeel » 03 Apr 2010, 09:53

@Dennis

Wanneer neem je de moeite om mijn vragen te beantwoorden?
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 03 Apr 2010, 11:54

MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Super_Criminal
Lid
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2004, 21:32

Berichtdoor Super_Criminal » 03 Apr 2010, 14:15

MiladyP schreefColonZie andere Topic VD:

http://forum.megatycoon.nl/viewtopic.ph ... c&start=15

(A)

Misschien even slotje dit topic. Werkt duidelijkheid.
Total-Inspiration - Utrecht - Niveau 1 - ex-account Super_Criminal - BD utrecht met RD - MT+ 2x

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 04 Apr 2010, 01:46

Kan ik niet, heb hier geen rechten... dat moet MBC doen.

Voor discussie over de MT Oscars, zie HIER:

http://forum.megatycoon.nl/forum/viewtopic.php?t=26497&postdays=0&postorder=asc&start=15

Graag een / SLOTJE op dit topic!!
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+