Is er nog wat veranderd sinds februari 2009???

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

Zijn Martin en/ of het spel veranderd??

Martin wel, maar het spel niet.
5
45%
Het spel wel, maar Martin niet.
0
Geen stemmen
Zowel het spel, als de houding van martin zijn veranderd.
2
18%
Het spel en de houding van Martin zijn niet veranderd.
1
9%
Slaat nergens op deze poll
3
27%

Aantal stemmenCOLON 11

RN-Corporation
Lid
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2004, 21:03

Is er nog wat veranderd sinds februari 2009???

Berichtdoor RN-Corporation » 05 Apr 2010, 19:51

Sinds Martin op vrijdag 13 februari 2009 heeft aangekondigd, geen tijd meer in de ontwikkeling van Megatycoon te willen stoppen, is dat bij mij overgekomen als een Bail-out. Ik heb toen mijn bedrijf ook dood laten bloeden.

Ik vond het namelijk erg jammer, want ik speel mee sinds een half jaar na de oprichting in 2004, maar zoals hij zelf al zei: Er moet ook brood op de plank komen. Dat is natuurlijk waar.
Desalniettemin had (en heeft) hij ook een verplichting tegenover het publiek welke hij dient. Het spel moet wel boeiend blijven anders raak je je publiek kwijt. Daar zal hij het met mij eens zijn.

Ik heb dus ongeveer een jaar niets aan MT gedaan, en de ondernemersgeest in mij begint te schreeuwen, dus daarom een belangrijke vraag aan jullie allen:

Is er iets veranderd aan het spel of aan de houding van Martin tegenover Megatycoon, sinds mijn vertrek in februari 2009?

Ik hoop dat jullie mij een advies kunnen geven over het al dan niet terugkeren naar Megatycoon.

Met vriendelijke groet,
Renze Nijboer
(Edit by: RN-Corporation) De laatste optie in deze poll is geplaatst door onze waarde moderator die zich wel even wou laten horen, maar simpelweg te laf is om een reactie te plaatsen, ja MBC, te LAF)
Laatst gewijzigd door 1 op RN-Corporation, in totaal 6 keer gewijzigd.
Gewoon even kijken, of er iets is veranderd is......:(.....helaas

Gebruikers-avatar
bolosjonnie
Lid
BerichtenCOLON 72
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 11:26

Berichtdoor bolosjonnie » 05 Apr 2010, 20:01

wat heb ik nu gewonnen als eerste stemmer?

:P :P :P
Slechte mensen leven lang dus ik zuip,rook,wip en doe alles wat god verboden heeft tot ik er dood bij neer val !!!

RN-Corporation
Lid
BerichtenCOLON 11

Berichtdoor RN-Corporation » 05 Apr 2010, 20:04

bolosjonnie schreefColonwat heb ik nu gewonnen als eerste stemmer?

:P :P :P

Je hebt een levenslange voorraad plakband gewonnen. hahahaha

rian
Lid
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2008, 10:38

Berichtdoor rian » 06 Apr 2010, 09:53

Eigenlijk vind ik het een beetje onzin deze poll.

Wil je MT spelen, speel dan.

Wil je hier de boel komen afkraken, wil je nog meer spelers weg hebben, wil je een persoonlijk aanval op de "Martin", doe dat maar ergens anders!!

Ik wordt een beetje moe van die zogenaamde oud spelers, die het o zo (goed) voor hebben met MT.

vriendelijke groet,
Rianne
RMTrading, Utrecht, F®iendlyFaces©

Turbo_tijn
Lid
BerichtenCOLON 177
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2004, 12:21

Berichtdoor Turbo_tijn » 06 Apr 2010, 13:18

Ten eerste, zie bovenstaande post.
Ten tweede, er is in begin maart een heel plan opgezet om MT weer te gaan verbeteren c.q. verder te ontwikkelen. Het aangestelde team is vooral in de voorbereidingsfase; er kunnen ideeën geopperd worden en deze worden naar haalbaarheid/waarde beoordeeld. Voorlopig is het plan om de huidige opties te perfectioneren, later misschien weer enige uitbreidingen op het spel.
Moderator Spellen Topic

RN-Corporation
Lid
BerichtenCOLON 11

Berichtdoor RN-Corporation » 06 Apr 2010, 18:57

rian schreefColonEigenlijk vind ik het een beetje onzin deze poll.

Wil je MT spelen, speel dan.

Wil je hier de boel komen afkraken, wil je nog meer spelers weg hebben, wil je een persoonlijk aanval op de "Martin", doe dat maar ergens anders!!

Ik wordt een beetje moe van die zogenaamde oud spelers, die het o zo (goed) voor hebben met MT.

vriendelijke groet,
Rianne

@ Rianne: Ik heb niet het voornemen om Martin persoonlijk aan te vallen, maar een jaar geleden was hij erg helder in zijn koers.
Hij wilde namelijk geen tijd meer steken in het ontwikkelen van het mooiste internetspel van Nederland en Belgie. Als de 'leider', in dit geval Martin, geen blijk van interesse toont, zal ik dat ook niet laten zien. Zo werkt dat nou eenmaal.
Ik zou ook niet graag zien dat, als ik weer meedoe, alles voor de zoveelste keer op zijn gat komt te liggen.

@Turbo_Tijn: Jij moet als geen ander weten hoeveel reanimatie-pogingen zijn gedaan om MT weer aantrekkelijk te krijgen voor het grote publiek. Daarbij komt ook dat Martin niemand bij het ontwikkelteam laat. Er zijn tot nu toe alleen maar denk-tanks. Maar dat is niet het probleem. Er zijn ideeen genoeg, maar er zijn niet genoeg mensen die dat kunnen bewerkstelligen, simpelweg omdat Martin ze niet toelaat.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 06 Apr 2010, 19:56

RN-Corporation schreefColonAls de 'leider', in dit geval Martin, geen blijk van interesse toont, zal ik dat ook niet laten zien. Zo werkt dat nou eenmaal.

RN-Corporation schreefColonEr zijn ideeen genoeg, maar er zijn niet genoeg mensen die dat kunnen bewerkstelligen, simpelweg omdat Martin ze niet toelaat.

Ben eerlijk gezegd zeer benieuwd hoe jij aan die info komt...

Gr Patricia
reeds toegelaten tot het team van Megatycoon door een zeer geinteresseerde Martin.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

thijs_1981
Lid
BerichtenCOLON 82
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2005, 15:32

Berichtdoor thijs_1981 » 06 Apr 2010, 20:18

Ik vind persoonlijk deze poll iets te ver gaan.

Waarom, er wordt hardgewerkt door de werkgroep.

er worden problemen en leuke dingen doorgegeven en die worden ook aan Martin doorgegeven,

je moet en kan ook niet verwachten dat je nu al wat gedaan wordt.

Stap 1 is altijd nog: inventariseren hoeveel werk er ligt!!!

voor mij is de optie "deze poll heeft geen nut" de enige optie.
(partij) CC - (clan) Albatros -- 19x BM Antwerpen--niv.1--naam: Servex--

RN-Corporation
Lid
BerichtenCOLON 11

Berichtdoor RN-Corporation » 06 Apr 2010, 20:45

MiladyP schreefColon
RN-Corporation schreefColonAls de 'leider', in dit geval Martin, geen blijk van interesse toont, zal ik dat ook niet laten zien. Zo werkt dat nou eenmaal.

RN-Corporation schreefColonEr zijn ideeen genoeg, maar er zijn niet genoeg mensen die dat kunnen bewerkstelligen, simpelweg omdat Martin ze niet toelaat.

Ben eerlijk gezegd zeer benieuwd hoe jij aan die info komt...

Gr Patricia
reeds toegelaten tot het team van Megatycoon door een zeer geinteresseerde Martin.

Beste Patricia,
Een jaar geleden leek het erop dat Martin het bijltje erbij neer wilde gooien. De ontwikkeling zou niet verder gaan. Toen heb ik afscheid genomen van MT, omdat het er toen op leek dat MT een ondergeschoven kindje zou worden, en daar doe ik niet aan.
De persoon die een project leidt, moet er wel bij zijn en bij blijven, maar als die zijn handen van het project af houdt(lees: de ontwikkeling laat stoppen), is er voor mij niet veel reden om te blijven.
Achteraf gebleken is er in de loop van het jaar weer iets gebeurd wat de mening van Martin heeft doen veranderen, en nu is hij er blijkbaar weer druk mee.
Dat wist ik niet, maar daar is mijn onderzoekje wel goed voor.
In ongeveer dezelfde periode hebben verscheidene IT-ers ook aangeboden om mee te helpen met de fysieke ontwikkeling (dus niet alleen het aandragen van ideeen, maar ook het uitvoeren daarvan.) van MT. Die zijn allemaal afgewezen, omdat Martin qua fysieke ontwikkeling zelf de touwtjes in handen wilde houden.

Beste Thijs_1981,
Waar jij het nu over hebt is een werkgroep. Deze werkgroep is een denk-tank. Maar zoals ik al zei: Er zijn genoeg ideeen (De ideeen zijn ook bekend bij Martin), maar te weinig mensen die het fysiek kunnen uitvoeren, omdat Martin toendertijd heeft gemeld, deze niet toe te willen laten.

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 06 Apr 2010, 20:57

De werkgroep is zeker geen denktank. De werkgroep zijn volwaardige teamleden, door Martin "aangenomen" om hem te helpen de nieuwe koers van MT te bepalen ;)
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

rian
Lid
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2008, 10:38

Berichtdoor rian » 06 Apr 2010, 21:40

@ Rianne: Ik heb niet het voornemen om Martin persoonlijk aan te vallen, maar een jaar geleden was hij erg helder in zijn koers.
Hij wilde namelijk geen tijd meer steken in het ontwikkelen van het mooiste internetspel van Nederland en Belgie. Als de 'leider', in dit geval Martin, geen blijk van interesse toont, zal ik dat ook niet laten zien. Zo werkt dat nou eenmaal.
Ik zou ook niet graag zien dat, als ik weer meedoe, alles voor de zoveelste keer op zijn gat komt te liggen.

@RN

Als je dit spel leuk vind kom je terug, zoniet, blijf dan weg.
Je kan gewoon een account nemen, kijken en proberen, gratis.

Jij benaderd MT als een Opleiding. Als de opleiding geen interesse toont in mij dan ook niet andersom. Slaat echt nergens op!!

vr gr.
Rianne
RMTrading, Utrecht, F®iendlyFaces©

Turbo_tijn
Lid
BerichtenCOLON 177
GeregistreerdCOLON 28 Okt 2004, 12:21

Berichtdoor Turbo_tijn » 06 Apr 2010, 21:45

Ik zeg slotje, want anders mondt dit uit in een erg vijandig gesprek vrees ik.
Moderator Spellen Topic