MT Beheerders/Hulpteam

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

MT Beheerders/Hulpteam

Berichtdoor tippie » 08 Jun 2010, 21:32

Dag mede MT-ers

Ik heb zonet het stadsoverleg van A'dam gezien... En ik ben kwaad, teleurgesteld, bang.... Het zijn een hele boel emoties bij elkaar!
(Ja WHC van A'dam... Verwijder alles maar... Ik heb de screenshots, plaats ik wel als het nodig is)

Ik heb gezien dat het account van Theo (Specialtax) verwijderd is. Ook is hij verbannen op het forum?

Ik zou graag zien dat de MT beheerders/Hulpteam geen speelbaar MT-account kunnen runnen. Dan kan je jezelf de vraag stellen waarom ik dit vraag. Maar dat is volgende:
Ik heb het gevoel dat er een serieuze belangenvermenging zit aan te komen. Ik wijs in deze post niemand met de vinger, maar de mensen die er dichtbij staan weten wel wie of wat ik bedoel. (M'n gal spugen doe ik wel als het echt nodig blijkt te zijn.)
Ik stel volgend voor:
- Geen clan leiding
- Geen politieke invloed (zowel partijen, stadsoverleg, functies stadsbestuur)

Ook vraag ik me af waarom het forumaccount van Specialtax geblokkeerd is? Voor zover ik kan zien, is er geen regel overtreden op dit forum door hem.

Oké dit is mijn betoog... Als ik nog aan iets denk post ik het hier wel bij, denken is moeilijk voor mij op deze moment.
Nu ga ik de wind van voren krijgen, maar je mag me geloven dat ik niet de enige ben die dit denkt.

Vriendelijke groeten
Tom
Tippie
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Re: MT Beheerders/Hulpteam

Berichtdoor Geer » 08 Jun 2010, 22:17

Als eerste eigenlijk een vraag wie of wat je tot het hulpteam beschouwd aangezien dit niet een term is die ik verder nog tegen kom. Dus of het nu het managementteam is of alleen de werkgroep.

Buiten beschouwen gelaten wie er nu precies bedoeld wordt wil ik wel opmerken dat niemand een functie in de bovengenoemde groepen zal gaan uitvoeren zonder een eigen account te hebben. Zonder een actief account zouden MiladyP en Fubar nooit zover zijn gegaan dat er een werkgroep was gevormd.

De beheerder normen en waarden heeft trouwens geen actief speel account. Wel is een account noodzakelijk om binnen MT te kunnen kijken.

Aangezien de zogenoemde belangenverstrengeling alleen kan voorkomen bij Fubar en MiladyP wil ik hier wel even verder op reageren. Beide spelers zijn momenteel actief als BM. Echter de taken die beide personen hebben zijn van andere zaken dan de taken die Voordeel heeft. De keuze om te verwijderen van een speler ligt niet bij Fubar of MiladyP. Echter wel in de combinatie van Voordeel en Martin. Ook al kan het wel zo zijn dat MiladyP om haar mening gevraagd kan worden aangezien zij de email beheert van MT en dat is vrij logische plek is waar klachten binnenkomen.

Mocht het wenselijk zijn dat de werkgroep, managementteam en/of beheerders geen actief speelaccount mogen hebben dan kom je in een situatie terecht waarbij iedereen zichzelf mag afvragen welke keuze de betrokken personen gaan maken: Spelen of alleen de taak die zij voor het spel uitvoeren? Ik denk dat er meerdere zijn die dan liever hun taken aan Martin teruggeven dan hun account stopzetten.

Betreffende de forumban: Op dit gebied kan ik best voorstellen dat er ook voor wordt gekozen om een forumban te geven bij een verwijdering uit het spel. Dit wilt echter niet zeggen dat ik het er ook mee eens ben.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 08 Jun 2010, 22:19

Geer schreefColonAls eerste eigenlijk een vraag wie of wat je tot het hulpteam beschouwd aangezien dit niet een term is die ik verder nog tegen kom. Dus of het nu het managementteam is of alleen de werkgroep.

Buiten beschouwen gelaten wie er nu precies bedoeld wordt wil ik wel opmerken dat niemand een functie in de bovengenoemde groepen zal gaan uitvoeren zonder een eigen account te hebben. Zonder een actief account zouden MiladyP en Fubar nooit zover zijn gegaan dat er een werkgroep was gevormd.

De beheerder normen en waarden heeft trouwens geen actief speel account. Wel is een account noodzakelijk om binnen MT te kunnen kijken.

Aangezien de zogenoemde belangenverstrengeling alleen kan voorkomen bij Fubar en MiladyP wil ik hier wel even verder op reageren. Beide spelers zijn momenteel actief als BM. Echter de taken die beide personen hebben zijn van andere zaken dan de taken die Voordeel heeft. De keuze om te verwijderen van een speler ligt niet bij Fubar of MiladyP. Echter wel in de combinatie van Voordeel en Martin. Ook al kan het wel zo zijn dat MiladyP om haar mening gevraagd kan worden aangezien zij de email beheert van MT en dat is vrij logische plek is waar klachten binnenkomen.

Mocht het wenselijk zijn dat de werkgroep, managementteam en/of beheerders geen actief speelaccount mogen hebben dan kom je in een situatie terecht waarbij iedereen zichzelf mag afvragen welke keuze de betrokken personen gaan maken: Spelen of alleen de taak die zij voor het spel uitvoeren? Ik denk dat er meerdere zijn die dan liever hun taken aan Martin teruggeven dan hun account stopzetten.

Betreffende de forumban: Op dit gebied kan ik best voorstellen dat er ook voor wordt gekozen om een forumban te geven bij een verwijdering uit het spel. Dit wilt echter niet zeggen dat ik het er ook mee eens ben.

Hier kan ik zo goed als amen zeggen...

Het laatste wat we moeten willen is dat zulke personen het goede!! werk van de laatste tijd neer gaan leggen........
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

Gebruikers-avatar
Lynx
Lid
BerichtenCOLON 226
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2005, 14:03

Berichtdoor Lynx » 08 Jun 2010, 22:22

tippie schreefColonDag mede MT-ers

Ik heb zonet het stadsoverleg van A'dam gezien... En ik ben kwaad, teleurgesteld, bang.... Het zijn een hele boel emoties bij elkaar!
(Ja WHC van A'dam... Verwijder alles maar... Ik heb de screenshots, plaats ik wel als het nodig is)

Ik verwijder niets van wat er nu staat. Ik heb alleen aangegeven dat het stadsoverleg niet bedoeld is voor dit soort discussies waarbij het niet gaat over de stad maar om een individu. Op het stadsforum ga wij over dit punt na vanavond niet meer verder in discussie. Dit topic op dit forum lijkt mij daar in dit geval uitermate geschikt voor.

Ik wil wel nog even inhoudelijk ingaan op je punt wat betreft belangenverstrengeling. Ik kan me voorstellen dat je dat zo ziet. Persoonlijk zou ikzelf als ik in die situatie zou zitten ook liever zo veel mogelijk onpartijdig zijn maar ik denk dat we dit niet als een verplichting moeten gaan opleggen voor de werkgroep. De mensen in de werkgroep spelen dit spel ook voor hun eigen plezier en proberen door hun bijdrage in de werkgroep het spelplezier niet alleen voor hunzelf maar voor alle spelers te vergroten. Daarom lijkt het me onrechtvaardig om hun spelplezier af te nemen doordat zij deze extra inspanning moeten leveren. Mijn indruk van de werkgroep is dat zij zo objectief mogelijk proberen te werken en ik heb daar ook het vertrouwen in.
Beheerder Waarden en Normen

Far..West
Lid
BerichtenCOLON 858
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007, 15:53

Berichtdoor Far..West » 08 Jun 2010, 22:48

Om te beginnen wil ik eerst Martin bedanken voor zijn openheid en eerlijkheid in zijn post op het Amsterdamse Stadsoverleg. Ook wil ik iedereen die een functie uitoefent bedanken voor hun inzet en daarbij meteen aangeven dat ik daar niet aan twijfel.

Echter blijf ik wel met een vraag zitten, namelijk dezelfde die Tippie ook al aangaf:

tippie schreefColonOok vraag ik me af waarom het forumaccount van Specialtax geblokkeerd is?

Officieel is er alleen de post van Martin op het Amsterdamse stadsoverleg:

Bericht van: mart (bedrijfsnaam: mtcompany) Datum: 08-06-2010 21:02:14
Ik wil gaarne een korte opmerking hierover maken. Specialtax was al lid sinds november 2004. Ik ken alle details niet, maar tijdens de periode dat Reynold de mail deed is er al een aantal keer een afweging geweest om hem te waarschuwen. De afgelopen maanden hebben Milady en Voordeel met mij contact gezocht en uiteindelijk hebben we besloten dat een waarschuwing niet meer hielp (dat was gebleken) en een boete opgelegd incl. een allerlaatste waarschuwing. De afspraak was (en dat is ook duidelijk aangegeven) dat zijn gedrag moest veranderen. Op basis van de informatie van Voordeel en Milady van de laatste weken was er naar ons gezamelijk standpunt geen andere optie meer. Heel spijtig, en eigenlijk baal ik persoonlijk er als een stekker van om een speler die al zo lang meedoet te verwijderen en misschien is Theo wel een hele goede vent, maar er zijn grenzen en mede daarvoor is er een beheerder 'waarden en normen' aangesteld, die probeert zijn 'werk' zo objectief mogelijk te doen. Het is maar een spelletje... laten we dat vooral niet vergeten, maar dit zijn wel de meest vervelende keuzes die soms gemaakt moeten worden.

Hieruit blijkt alleen dat er overleg geweest is en er een procedure gevolgd is. Nergens staat iets concreets over de reden van verwijdering. Natuurlijk staat er dat zijn gedrag niet veranderde, maar zijn er daar niet meer van? Ook kan het zijn dat de verwijdering wel terecht is, echter is dat voor de gemiddelde speler niet of nauwelijks te beoordelen. Een beetje goed ingevoerde speler zal weten dat Theo meer een tegenstander dan een medestander van mij was. Maar toch zou ik graag wat meer duidelijkheid hebben. Aangezien het tot nu toe alleen nog maar meer vragen bij mij opgeroepen heeft in plaats van dat er antwoorden komen.

Als niemand het aangekaart zou hebben op het Amsterdamse stadsoverleg, zou er dan een verklaring gekomen zijn?

Als laatste zou ik een idee willen opperen, dat als er ooit in de toekomst zo'n situatie voorkomen zou er dan een duidelijke verklaring op het moment van verwijdering wordt gegeven. Dat zou voorkomen dat het zoals nu eventueel een eigen leven gaat leiden.
Kevin/Far..West - De STER - Het Verbond - BM seizoen 21,22,28,29,30,42,43

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498

Berichtdoor Geer » 08 Jun 2010, 23:07

Far..West schreefColonHieruit blijkt alleen dat er overleg geweest is en er een procedure gevolgd is. Nergens staat iets concreets over de reden van verwijdering. Natuurlijk staat er dat zijn gedrag niet veranderde, maar zijn er daar niet meer van? Ook kan het zijn dat de verwijdering wel terecht is, echter is dat voor de gemiddelde speler niet of nauwelijks te beoordelen. Een beetje goed ingevoerde speler zal weten dat Theo meer een tegenstander dan een medestander van mij was. Maar toch zou ik graag wat meer duidelijkheid hebben. Aangezien het tot nu toe alleen nog maar meer vragen bij mij opgeroepen heeft in plaats van dat er antwoorden komen.

Als niemand het aangekaart zou hebben op het Amsterdamse stadsoverleg, zou er dan een verklaring gekomen zijn?

Als laatste zou ik een idee willen opperen, dat als er ooit in de toekomst zo'n situatie voorkomen zou er dan een duidelijke verklaring op het moment van verwijdering wordt gegeven. Dat zou voorkomen dat het zoals nu eventueel een eigen leven gaat leiden.

De meeste mensen tonen geen gedrag dat ernstig moet veranderen. Er zijn in het verleden wel meer spelers geweest die gewaarschuwd zijn geworden en die daarop hun gedrag hebben aangepast. Ik denk niet dat er vanuit gegaan mag worden dat het hier over een onterechte verwijdering. Indien een persoon al meerdere malen is gewaarschuwd lijkt mij het niet meer dan logisch dat er uiteindelijk een verwijdering aan te pas komt.

Als er niets was geplaatst op het stadsoverleg dan was hoe dan ook wel iemand erover begonnen hier op het forum. Theo is gewoon een veelbesproken persoon binnen MT en daarbij op sommige gebieden zeer aanwezig.

Ik vraag mij af of het in het belang van het spel is dat er uit de doeken wordt gedaan waarom een speler wordt verwijderd. Daarbij moet iedereen zich ook afvragen hoevaak een dergelijk situatie zich zal gaan voordoen. Daar bedoel ik mee dat ik best kan begrijpen dat er geen verdere uitleg meer wordt gegeven. Echter is dat niet iets wat ik bepaal.

Far..West
Lid
BerichtenCOLON 858
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007, 15:53

Berichtdoor Far..West » 08 Jun 2010, 23:23

Geer schreefColonDe meeste mensen tonen geen gedrag dat ernstig moet veranderen. Er zijn in het verleden wel meer spelers geweest die gewaarschuwd zijn geworden en die daarop hun gedrag hebben aangepast. Ik denk niet dat er vanuit gegaan mag worden dat het hier over een onterechte verwijdering. Indien een persoon al meerdere malen is gewaarschuwd lijkt mij het niet meer dan logisch dat er uiteindelijk een verwijdering aan te pas komt.

Als er niets was geplaatst op het stadsoverleg dan was hoe dan ook wel iemand erover begonnen hier op het forum. Theo is gewoon een veelbesproken persoon binnen MT en daarbij op sommige gebieden zeer aanwezig.

Ik vraag mij af of het in het belang van het spel is dat er uit de doeken wordt gedaan waarom een speler wordt verwijderd. Daarbij moet iedereen zich ook afvragen hoevaak een dergelijk situatie zich zal gaan voordoen. Daar bedoel ik mee dat ik best kan begrijpen dat er geen verdere uitleg meer wordt gegeven. Echter is dat niet iets wat ik bepaal.

Zoals je zelf al aangeeft is Theo een veelbesproken persoon, dus is het niet zo raar dat het vragen opwerpt lijkt me.

Of er antwoorden komen of verdere uitleg verwacht ik niet. Alleen wil ik wel aangeven hoe ik er over denk, zonder een oordeel te vellen over de juistheid van verwijdering of niet. Maar omdat het een beetje met stille trom gebeurd is kan ik me voorstellen dat er mensen (onterecht) vraagtekens bij plaatsen.
Kevin/Far..West - De STER - Het Verbond - BM seizoen 21,22,28,29,30,42,43

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Berichtdoor voordeel » 08 Jun 2010, 23:41

Normaal is het mijn gewoonte om alle privé zaken ook privé te houden maar door de openheid die specialtax ten toon spreid ben ik genoodzaakt om ook voor openheid te kiezen. Helaas gaat dat ten koste van Specialtax zijn privacy.

Zoals gemeld door Martin is specialtax verwijderd uit MT. Dit betreuren we zeker maar het is niet onze verantwoordelijkheid dat specialtax verwijderd is. Iedereen is namelijk verantwoordelijk voor zijn eigen daden. En juist de daden van specialtax de laatste jaren heeft uiteindelijk tot deze maatregel geleid. De schuld moet dan ook door de heer specialtax bij zich zelf gezocht worden. Zelfs nu heeft hij niet één keer de moeite genomen om een of meer excuus aan te bieden voor zijn daden.

Ook wil ik duidelijk maken dat specialtax door mij in de afgelopen tijd duidelijk is gewaarschuwd dat hij bij elke nieuwe overtreding, hoe kleinzielig het ook mag zijn, die tegen de normen en waarden in gaat die we in het nieuwe MT gehanteerd wordt hij verwijderd zal worden uit MT.

Na deze aller aller laatste waarschuwing is specialtax nog meerdere malen in zijn oude gedrag terecht gekomen en heeft zich zelf dus daarbij uit MT laten verwijderen.

Dat specialtax zelf een andere versie heeft verbaast mij in elk geval niet. Het maakt me ook niet uit welke waarheid hij verzint.

Ik weet alleen dat ik deze beslissing heb moeten nemen in het belang van MT en dat ik er voor de volle 100% achter sta.

Verder is zoals je uit Martin zijn post kan zien het op voorstel gekomen van mij als beheerder normen en waarden. Aangezien ik nooit een deelnemer ben geweest in de figuurlijke oorlog tussen specialtax en anderen heb ik er objectief en onbevooroordeeld naar kunnen kijken.

Gelieve bij vragen of opmerkingen op deze post mijn postbus gebruiken.
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 09 Jun 2010, 08:17

Ik herken perfect wat er hier nu gebeurt... Ik heb dit nog ooit gezien...

Voor mij is het duidelijk... Ik ben nooit een voor -of tegenstander geweest van Specialtax, daarvoor stond ik er te ver af.
Mijn mening is dan ook dat als je de ene (specialtax) verwijderd, je dan ook Amsterplat moet verwijderen. Deze 2 personen hebben in het verleden net even hard geroepen en gescholden in MT.

Maar natuurlijk is Fub een MT-hulpje... En Patricia is een goed vriendinnetje van Fub, en ook zo'n hulpje... En ook Geer was tegenstander van Specialtax, en ook CDV en allemaal zijn jullie MT-hulpjes!

En natuurlijk zal Voordeel zijn collega's zo hard mogelijk beschermen.

Nogmaals vind ik dat het MT-hulpteam/beheerders geen eigen serieus account in politiek of clan mogen hebben.
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Berichtdoor voordeel » 09 Jun 2010, 09:25

tippie schreefColonIk herken perfect wat er hier nu gebeurt... Ik heb dit nog ooit gezien...

Voor mij is het duidelijk... Ik ben nooit een voor -of tegenstander geweest van Specialtax, daarvoor stond ik er te ver af.
Mijn mening is dan ook dat als je de ene (specialtax) verwijderd, je dan ook Amsterplat moet verwijderen. Deze 2 personen hebben in het verleden net even hard geroepen en gescholden in MT.

Maar natuurlijk is Fub een MT-hulpje... En Patricia is een goed vriendinnetje van Fub, en ook zo'n hulpje... En ook Geer was tegenstander van Specialtax, en ook CDV en allemaal zijn jullie MT-hulpjes!

Nogmaals vind ik dat het MT-hulpteam/beheerders geen eigen serieus account in politiek of clan mogen hebben.

Beste Tippie,

Ik zal voor de laatste keer hier reageren. Mocht je dan alsnog behoefte hebben op een goed gesprek dan verwijs ik je nogmaals naar mijn postvak.
Ik proef uit je tekst dat je kan leven met de beslissing om specialtax te verwijderen. Alleen jij vind dat Amsterplat ook verwijderd zou moeten worden. Je hebt door volledig gelijk in als je kijkt naar de afgelopen jaren. Als ik toen al in dienst zou zijn geweest als normen en waarden hadden specialtax en Amsterplat en nog een derde account een kick uit MT gekregen.

Echter ik ben er nog niet zo lang als beheerder in dienst en kan en zal niet mensen gaan kicken omdat ze voor mijn tijd over de scheef zijn gegaan. Dit had mijn voorganger moeten dienen namelijk.

Ik garandeer je ook dat niemand in het vernieuwde MT nog stelselmatig de sfeer kan verzieken doormiddel van haatcampagnes, aanvallende reacties of welke andere manier dan ook. Of men nou een werkgroeplid is of een BM van een stad dat maakt voor mij verder niet uit.

Verder maak je een vergissing dat ik mijn collega's zou beschermen. Ik zit namelijk al geruime tijd niet in de werkgroep. Als normen en waarden beheerder ben ik dus zoals jij het graag ziet onafhankelijk. Ook waar ik me aan stoor is dat elke persoon met een bepaalde functie binnen het spel niet met een echt account mag spelen. Verdedig jij straks dan die mensen als ze weer beschuldigt worden van het illegaal winnen van een loterij auto? Doordat men juist wel actief mee speelt zijn ze juist op de hoogte van hoe spelers denken.

Mocht je inhoudelijke bezwaren blijven houden dan kun je deze sturen naar het bekende mailadres of ze posten op het forumdeel van de werkgroep zelf. Doe dit wel met een goed plan anders maak je bij voorbaat geen kans.
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498

Berichtdoor Geer » 09 Jun 2010, 11:17

tippie schreefColonIk herken perfect wat er hier nu gebeurt... Ik heb dit nog ooit gezien...

Volgens mij heb je met een situatie te maken dat mensen niet veranderen of juist wel. Zoals VD al hierboven heeft aangegeven zou in een eerder geval Fubar (en ik gok SVC) ook verwijderd zijn geworden. Als mensen hun leven echter verbeteren dan is er nu geen nieuwe reden meer om de betreffende personen te verwijderen.

Ik ben inderdaad tegenstander van Specialtax geweest, maar ik ben ook tegenstander geweest van menig ander speler binnen dit spel. Wat jij nu indirect aangeeft dat wij momenteel een functie uitvoeren omdat wij tegen Specialtax waren is in mijn ogen vreemd. Volgens mij voeren wij deze functies uit omdat wij een beter MT willen en niet omdat wij tegen bepaalde spelers zijn.

Maar wat noem jij trouwens "geen eigen serieus account in politiek of clan"? Het uitoefenen van functies in partij of clan? Als je zoiets wilt hebben moet je mensen gaan zoeken die helemaal geen MT spelen of dit in het verleden hebben gedaan. Je zit hier met een groep spelers die al meerdere jaren spelen en je zit met een groep die steeds nieuw komt kijken. Ook al hebben spelers dan geen functie, door hun ervarenheid zal er toch geluisterd worden. Er is wel een oplossing maar dan kom je weer terug bij de keuze die ik al eerder op tafel heb gelegd: "Spelen of alleen de taak die zij voor het spel uitvoeren?"

Edit: Het verbaast mij trouwens dat jij Tippie hier nu zo fel op doet reageren...

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499

Berichtdoor tippie » 09 Jun 2010, 12:15

voordeel schreefColonMocht je inhoudelijke bezwaren blijven houden dan kun je deze sturen naar het bekende mailadres of ze posten op het forumdeel van de werkgroep zelf. Doe dit wel met een goed plan anders maak je bij voorbaat geen kans.

Tja, dan kom ik tegelijk ook bij Patricia uit... Die heb ik dus niet nodig

=> Kijk: Probleem! :roll:

Geer schreefColonMaar wat noem jij trouwens "geen eigen serieus account in politiek of clan"?

Spelers die niet in een clan leiding, of politieke leiding hebben en al helemaal geen stadsfuncties (vooral WHC, BM, GD).

Geer schreefColonEdit: Het verbaast mij trouwens dat jij Tippie hier nu zo fel op doet reageren...

Ja ik trek hier m'n grote mond open, maar voor ik dit geplaatst heb, heb ik wel met een aantal personen gesproken die er ook bang voor zijn dat er belangenvermenging aan te pas komt.
Ik citeer iemand waar ik mee gesproken heb:
"Het gaat zover komen dat mensen die niet geliefd zijn bij het MT-team gewoon verwijderd worden."

Leuk toch? Als er mensen zo beginnen praten?

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498

Berichtdoor Geer » 09 Jun 2010, 12:25

tippie schreefColon
voordeel schreefColonMocht je inhoudelijke bezwaren blijven houden dan kun je deze sturen naar het bekende mailadres of ze posten op het forumdeel van de werkgroep zelf. Doe dit wel met een goed plan anders maak je bij voorbaat geen kans.

Tja, dan kom ik tegelijk ook bij Patricia uit... Die heb ik dus niet nodig

=> Kijk: Probleem! :roll:

"Of bij het forumdeel van de werkgroep zelf." Er is niet slechts één optie gegeven. Daarbij wilt niet zeggen dat je zonder plan hoe dan ook iets kunt gaan aangeven.

tippie schreefColon
Geer schreefColonMaar wat noem jij trouwens "geen eigen serieus account in politiek of clan"?

Spelers die niet in een clan leiding, of politieke leiding hebben en al helemaal geen stadsfuncties (vooral WHC, BM, GD).

Zou dat uiteindelijk verschil maken binnen het spel? Toen ik nog politiek actief was (vorig account in Eindhoven) toen werd er ook naar mijn mening en voorstellen geluisterd door vele spelers. Ik had toen echter geen functie binnen partij (en was niet eens lid van een clan). Dus zoveel maakt het helemaal niet uit of je nu wel of niet in een functie binnen clan of partij zit. Als je actief bent en je durft je mening te zeggen dan word je serieus genomen. Of je nu een functie hebt ja of nee.

tippie schreefColon
Geer schreefColonEdit: Het verbaast mij trouwens dat jij Tippie hier nu zo fel op doet reageren...

Ja ik trek hier m'n grote mond open, maar voor ik dit geplaatst heb, heb ik wel met een aantal personen gesproken die er ook bang voor zijn dat er belangenvermenging aan te pas komt.
Ik citeer iemand waar ik mee gesproken heb:
"Het gaat zover komen dat mensen die niet geliefd zijn bij het MT-team gewoon verwijderd worden."

Leuk toch? Als er mensen zo beginnen praten?

Toch is er maar één persoon die hier zo fel reageert. Als er meerdere waren had ik wel verwacht dat hier meer reacties waren gekomen. De meeste zijn verbaasd dat er iemand is verwijderd, maar begrijpen het na uitleg wel. Maar slechts één persoon trekt hier zijn mond open en wil verdere discussie. Mogelijk vanuit jouw zijde toch wat contacten richting bepaalde personen?

rian
Lid
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2008, 10:38

Berichtdoor rian » 09 Jun 2010, 13:10

Toch is er maar één persoon die hier zo fel reageert. Als er meerdere waren had ik wel verwacht dat hier meer reacties waren gekomen. De meeste zijn verbaasd dat er iemand is verwijderd, maar begrijpen het na uitleg wel. Maar slechts één persoon trekt hier zijn mond open en wil verdere discussie. Mogelijk vanuit jouw zijde toch wat contacten richting bepaalde personen?

Het lijkt mij nu niet echt verstandig om andere spelers zoals Tippie aan te vallen, die gewoon een uitleg wil wat er is gebeurt/ net zoals andere spelers die deze discussie afwachten.
RMTrading, Utrecht, F®iendlyFaces©

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498

Berichtdoor Geer » 09 Jun 2010, 13:27

rian schreefColon

Het lijkt mij nu niet echt verstandig om andere spelers zoals Tippie aan te vallen, die gewoon een uitleg wil wat er is gebeurt/ net zoals andere spelers die deze discussie afwachten.

Volgens mij val ik niemand aan. Echter laat ik mij niet zomaar beschuldigen van duistere praktijken.

Daarbij is de reden van verwijdering al gegeven en hebben Voordeel en Martin direct aangegeven geen verdere uitleg te geven.