MT Beheerders/Hulpteam

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

voordeel
Lid
BerichtenCOLON 124
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2006, 00:53

Re: MT Beheerders/Hulpteam

Berichtdoor voordeel » 09 Jun 2010, 13:45

Men dwingt me toch om opnieuw te reageren in dit topic. Ik vraag MBC hiernaar dan ook om het topic dicht te doen aangezien beslissingen die door de staff genomen zijn niet besproken mogen worden op het Forum. Heb je klachten dan kun je dit nog steeds melden middels het wel bekende mailadres van MT.

De spelleiding heeft duidelijk gemaakt hoe en waarom we tot deze beslissing zijn gekomen. Daaruit blijkt ook dat de verantwoordelijkheid hiervoor geheel bij specialtax ligt. Wij betreuren nog steeds dat deze maatregel nodig is geweest.

Het heeft dan ook geen nut om nog verder hierover in discussie te gaan. En een stemronde houden of men eens is met deze beslissing zal dus ook niet gebeuren ....
Voordeel - Rotterdam - beheerder 'waarden en normen' - Niveau 6

Far..West
Lid
BerichtenCOLON 858
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007, 15:53

Berichtdoor Far..West » 09 Jun 2010, 14:02

voordeel schreefColonMen dwingt me toch om opnieuw te reageren in dit topic. Ik vraag MBC hiernaar dan ook om het topic dicht te doen aangezien beslissingen die door de staff genomen zijn niet besproken mogen worden op het Forum. Heb je klachten dan kun je dit nog steeds melden middels het wel bekende mailadres van MT.

Met andere woorden de overige spelers mogen geen vragen stellen of opmerkingen maken? Dus dan meteen het topic sluiten? Lijkt mij toch wel een stapje te ver gaan als er niet eens over gepraat mag worden......

voordeel schreefColonDe spelleiding heeft duidelijk gemaakt hoe en waarom we tot deze beslissing zijn gekomen. Daaruit blijkt ook dat de verantwoordelijkheid hiervoor geheel bij specialtax ligt. Wij betreuren nog steeds dat deze maatregel nodig is geweest.

Dit is ook niet het punt dat betwist wordt he ;)

voordeel schreefColonHet heeft dan ook geen nut om nog verder hierover in discussie te gaan. En een stemronde houden of men eens is met deze beslissing zal dus ook niet gebeuren ....

Niemand vraagt om een stemronde.....
Kevin/Far..West - De STER - Het Verbond - BM seizoen 21,22,28,29,30,42,43

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Berichtdoor Rein » 09 Jun 2010, 14:24

Een ieder mag uiteraard zijn mening geven (zolang dit binnen bepaalde normen en waarden gebeurd). Uiteraard zal degene die verwijderd wordt vrijwel altijd vinden dat dit niet terecht is, en degenen die dit uiteindelijk besloten hebben wel vinden dat dit terecht is.

Aangezien we als spelleiding met 1001 zaken en factoren rekening moeten houden zullen we in principe niet uitvoerig op dit soort zaken ingaan, neem in ieder geval van mij aan dat we niet zomaar iemand verwijderen... als je ook kijkt hoe vaak dat is gebeurd de afgelopen jaren is dat ook een indicatie dat we hier zeer voorzichtig mee zijn. Tevens is er altijd nog 1 (ik dus) die uiteindelijk (mee)beslist m.b.t. boetes of het verwijderen van een account. En dan stel ik uiteraard veel kritische vragen waarom een boete of account dan wel gegeven c.q. verwijderd moet worden.

In dit geval is de beslissing gezamelijk genomen en hoe spijtig deze ook is, discussies over of dit nou wel of niet terecht is zijn zinloos. Je moet als speler gewoon accepteren dat we dit weloverwogen hebben gedaan, en uiteraard ben je niks verplicht, MT is een 'open spel' waaraan je (gelukkig) in alle vrijheid aan kan meedoen, of niet.

vGelder
Newbee
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 28 Sep 2007, 18:14

Berichtdoor vGelder » 09 Jun 2010, 17:01

Ik was en ben nog steeds wel enigszins sceptisch over hoe het allemaal verlopen is. Ik geloof best, zeker na uitleg, dat de verwijdering terecht is, maar daarmee wordt het doofpot stukje mooi ontweken. Het schijnt dat nadat Theo er met enkele anderen over zijn waarschuwing(en) gepraat had, hij nogmaals gewaarschuwd is dat niet te doen. Dat vond ik zelf met meest stuitende aan heel het verhaal, mits dit waar is. Daar zou ik graag nog wat opheldering over hebben.

Ben het verder ook met Tippie eens dat mensen die deze belangrijke beslissingen maken in principe geen echte deelnemers horen te zijn, wat nu dus ook niet het geval is, aangezien Voordeel en Martin hier over beslissen. Zolang actieve spelers van de werkgroep niet geraadpleegd worden of om hun mening gevraagd wordt is het goed. Dat Patricia is geraadpleegd vanwege haar mailfunctie, lijkt me onnodig, ik neem aan dat Patricia niet de enige is die echt toegang heeft tot die mail en dat daarom de mailtjes door de onafhankelijke personen Martin en Voordeel zelf beoordeeld kunnen worden.
vGelder - niveau 5 - Utrecht
Vorig account: ex-PM ActiefBrussel - ex-CA van de Outlaws - ex-InvisableMasterminds - meerdere WHposten

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 09 Jun 2010, 18:24

vGelder schreefColonik neem aan dat Patricia niet de enige is die echt toegang heeft tot die mail en dat daarom de mailtjes door de onafhankelijke personen Martin en Voordeel zelf beoordeeld kunnen worden.

Alle mails staan op Martins server, wanneer hij kijkt kan hij alle mails en communicatie zien.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Losers manager
Lid
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 19:28

Berichtdoor Losers manager » 09 Jun 2010, 18:53

vGelder schreefColonIk was en ben nog steeds wel enigszins sceptisch over hoe het allemaal verlopen is. Ik geloof best, zeker na uitleg, dat de verwijdering terecht is, maar daarmee wordt het doofpot stukje mooi ontweken. Het schijnt dat nadat Theo er met enkele anderen over zijn waarschuwing(en) gepraat had, hij nogmaals gewaarschuwd is dat niet te doen. Dat vond ik zelf met meest stuitende aan heel het verhaal, mits dit waar is. Daar zou ik graag nog wat opheldering over hebben.

Ben het verder ook met Tippie eens dat mensen die deze belangrijke beslissingen maken in principe geen echte deelnemers horen te zijn, wat nu dus ook niet het geval is, aangezien Voordeel en Martin hier over beslissen. Zolang actieve spelers van de werkgroep niet geraadpleegd worden of om hun mening gevraagd wordt is het goed. Dat Patricia is geraadpleegd vanwege haar mailfunctie, lijkt me onnodig, ik neem aan dat Patricia niet de enige is die echt toegang heeft tot die mail en dat daarom de mailtjes door de onafhankelijke personen Martin en Voordeel zelf beoordeeld kunnen worden.

Geloof me maar dat Voordeel en MiladyP in staat zijn om (als ze al problemen met bepaalde mensen hebben) zo professioneel zijn om hier goed mee om te kunnen gaan. Het klinkt misschien heel raar wat ik nu ga zeggen maar als je zelf niks fout doet, hoeft men ook geen actie tegen iemand te ondernemen.

Ik ken specialtax nog uit mijn tijd en toen waren we al geen vrienden.. Maar ga je zo ook een chatopperator bijvoorbeeld verbieden om te spelen? Of een Forummod? Kom op zeg jongens, dit gaat toch helemaal nergens over..

Als je de gang van zaken niet vertrouwt, oké.. Maar dan is het misschien beter om te stoppen met spelen i.p.v. het voor anderen onmogelijk te maken om wel een spel te kunnen spelen en daar een leidende rol in te kunnen hebben.
Losers - Eindhoven - Niveau 1 - LiberalePartij

bleuke2999
Lid
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 19 Jul 2005, 18:58

Berichtdoor bleuke2999 » 09 Jun 2010, 19:30

mja het is altijd spijtig dat er een speler permanent wordt verwijderd maar als je de hele geschiedenis bekijkt zat dir er wel eens aan te komen.
:lol: :lol: Leren is stom !!!!! :) :) :)

Gebruikers-avatar
Desteney
Lid
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2007, 11:21

Berichtdoor Desteney » 09 Jun 2010, 20:52

Op 22 maart jl. heb ik al eens via msn met Patricia gesproken over belangenverstrengeling. Dit naar aanleiding van een eerder topic hierover op dit forum.
Zij heeft me toen gezegd dat het toen haar laatste seizoen als BM was, want (letterlijk geciteerd): er komt anders geheid gezeik.
En kijk eens wie er nu wederom op de BM stoel zit... !

Ik deel de mening van Tippie dat het beter zou zijn als mensen in de mt leiding geen belangrijke functies in het spel innemen.
Het is nu dan ook natuurlijk heel toevallig dat de politieke en persoonlijke tegenstanders van specialtax (en in Amsterdam gaat het over het algemeen echt ergens overs) de man hebben weg weten te werken, iets wat ze al jaren willen en al jaren proberen. Het is ze gelukt. Gefeliciteerd ermee.

Dus niks geloofwaardig, juist ongeloofwaardig., Wij uit Amsterdam weten wat er afgelopen weken is gezegd op het overleg, en dat geeft geen reden tot verwijdering. Hooguit wekt het irritatie op, maar iedereen heeft er op zijn eigen manier en met zijn eigen mening op gereageerd.

bleuke2999 schreefColonmja het is altijd spijtig dat er een speler permanent wordt verwijderd maar als je de hele geschiedenis bekijkt zat dir er wel eens aan te komen.

Als we over geschiedenig gaan beginnen, ken ik er nog wel een paar... toen was er geen goede leiding, maar er zijn vele ergere dingen gebeurd en gezegd dan nu het geval is.
Desteney - HK Amsterdam - N1 - ex-BD Maastricht - ex-BD Amsterdam - ex-Chief InvisableMasterminds - GoldenMasterminder - MT+
ex-HDM - MT+

grimmy
Lid
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2009, 02:40

Berichtdoor grimmy » 09 Jun 2010, 22:25

Goedenavond
Ik wil heel even inhaken op de zinspeling van desteny dat patricia Bm in assen geworden is.

Zij heeft daar niet om gevraagd.
Het was de bedoeling van peter en mij om voor een 2e seizoen te gaan.
Dat zij door haar sponsering boven aan de lijst is beland is al een nadeel.
Ik zei nog tegen haar dat er altijd mensen stemmen op de bovenste (snel klikken en verder)
Het is juist zij die naar ons gekomen is om te vertellen dat ze liever geen Bm in assen wilde zijn ivm belangenverstrengelingen.
Dat het zo uitgevallen is HELLAAS

Ook wilde ik nog even kwijt
Dat als je herhaardelijk gewaarschuwd word en beboet en nog een keer beboet.
En je er niks van aantrekt.
Dan moet je de conseqenties er ook van kunnen dragen.
Dat specialtax verwijderd is is hem maar dan ook ALLEEN hem aan te rekenen.
Hij had er ook voor kunnen kiezen om op een andere manier te reageren.

Het is jammer dat het zo gelopen is maar als er niks aan gedaan word blijft het gemodder gooien maar door gaan

Groet Erik
Ex acount: Grimmy nu acount AldtsjerBV
Ex Gd rotterdam Ex Bm Rotterdam
GD en Ex BM samen met peter in Assen

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 09 Jun 2010, 22:53

Voor mij is het klaar... Het is één grote vriendjespolitiek. Als iemand iets wil, dan zal en moet het komen.

Ik ben benieuwd wie de volgende is.
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 10 Jun 2010, 00:21

tippie schreefColonVoor mij is het klaar... Het is één grote vriendjespolitiek. Als iemand iets wil, dan zal en moet het komen.

Bullshit...

Sluit me verder bij Erik aan..
Theo (specialtax) heeft het zelf zo ver laten komen, zoals Martin ook zegt word er niet zomaar iemand verwijderd.
PUNT
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

ckdollar
Newbee
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2010, 00:11

Berichtdoor ckdollar » 10 Jun 2010, 00:55

ik heb even alles door zitten lezen onder het genot van een glaasje cola en een blundje snap eigenlijk idd beide kanten wel en vind het ook beide kanten enigzins kloppen ik ken ook de spelers verder niet waar dit dan weer over gaat maar ik snap het probleem wel.

speel het spel denk ik zelf nu bijna een jaar zit in niveau 1 en ook ik denk wel eens zo nu en dan wordt het me nu extra moeilijk gemaakt of zit het bijv in antwerpen altijd tegen met de olie business :? dus heb ook hier wel eens mijn twijfels over snap dat het moeilijker wordt in niveau 1 maar bijv al mijn zaken groothandels en fabrieken zijn van goede kwaliteit toch blijft t maar aan de slechte kant gaan en krijg de eindjes maar net aan elkaar :mrgreen:

Dus ook ik denk wel eens is het niet gewoon verdeeld onder de langst spelende in het spel of mogelijk beheerders die het spel door en door kennen en dus ook precies weten wat de volgende zet moet zijn ofzo? zal wel niet kunnen maar dat weten wij ook niet natuurlijk 8)

Ik hoop natuurlijk dat het spel eerlijk verloopt en ik hier niet al mijn inspanning en onkosten er voor niks doorheen draai aan een spel wat niet eerlijk verloopt.

Mocht dit wel zo zijn dan zal ik vanzelf wel stoppen lijkt me.en op zoek gaan naar een soortgelijk spel wat dan hopelijk wel eerlijk verloopt.

snap dat bijv een admin ook graag speelt maar dan lijkt t me ook dat een admin makkelijk twee accounts kan hebben en er dus idd belangen mee kan verstrekken dit kan dan door collega,s vrienden in een doofpotje worden gedaan waarmee het spel eigenlijk wordt verziekt lijkt me? ik zeg niet dat t gebeurd ofzo daar moeten we maar van uit gaan dan natuurlijk.

Verder vind ik wel dat het stadnieuws gebruikt dient te worden daar waar die voor in het leven is geroepen en niet als een soort van propoganda of haatzaaierij blad.

Ik heb hierbij mijn mening gegeven over dit onderwerp en ik hoop dat dit voldoende was om enigzins mijn gedachte over dit onderwerp kenbaar te maken onder de crew/spelers binnen MT.

ik wens iedereen verder een fijne nacht toe en laten we hopen dat t allemaal gewoon lekker fair verloopt laat die olie business dan maar eens op gang komen in antwerpen wacht er al drie maanden op voor ik wat winst ga draaien :cry:

greetings ckdollar.

Rein
Administrator
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 16:55

Berichtdoor Rein » 10 Jun 2010, 08:58

Beste Tippie,

Ik ken je niet en jij mij niet, maar ik wil graag e.e.a. duidelijk maken:
MT is een open spel, met gelukkig de hulp van veel vaste spelers die heel veel (vrije) tijd steken in het verder ontwikkelen en beheren van de 1001 vragen en verzoekjes die we als MT team krijgen.
Ze doen dat op mijn verzoek. En ze doen dat omdat ze een 'gevoel' hebben met MT en met de mensen die ze inmiddels via MT hebben leren kennen.
Uiteraard is het onmogelijk om met iedereen vrienden te zijn, dat kan in het echte leven ook niet. En zeker zul je als MT team soms keuzes moeten maken in belang van het spel waar 1 of meerdere spelers het niet mee eens zijn.
Dat hoort er helaas bij.

Ik durf voor 100% te zeggen dat de mensen die hierbij meehelpen dat zo objectief mogelijk doen. En bij bijzondere zaken wordt ik altijd ingelicht en bepaal ik samen met hun ook eventuele consequenties.
Als er 100% duidelijke en aantoonbare aanwijzingen zijn dat iemand uit het MT team iets doet wat niet kan en misbruik maakt van z'n machtspositie dan meld je dat bij mij. En dan zal ik daar serieus naar kijken.

Het is naar mijn idee een groot voordeel dat zij ook actief meespelen in MT, ze lopen dan tegen zaken aan die als 'niet actieve speler' niet opvallen, maar wel in het spel belangrijk kunnen zijn.
Dit zal dus ook niet veranderen. Als mensen het daar niet mee eens zijn, prima, dan heb je in principe 2 keuzes: je accepteert het, geniet van het spel en speelt verder, je accepteert het niet en stopt. (punt)

Ik zal de discussie vandaag laten lopen en Theo (MBC) verzoeken om deze morgenochtend te sluiten. Iedereen weet nu hoe het zit.

tippie schreefColonVoor mij is het klaar... Het is één grote vriendjespolitiek. Als iemand iets wil, dan zal en moet het komen.

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 10 Jun 2010, 10:14

martin schreefColonBeste Tippie,

Ik ken je niet en jij mij niet, maar ik wil graag e.e.a. duidelijk maken:
MT is een open spel, met gelukkig de hulp van veel vaste spelers die heel veel (vrije) tijd steken in het verder ontwikkelen en beheren van de 1001 vragen en verzoekjes die we als MT team krijgen.
Ze doen dat op mijn verzoek. En ze doen dat omdat ze een 'gevoel' hebben met MT en met de mensen die ze inmiddels via MT hebben leren kennen.
Uiteraard is het onmogelijk om met iedereen vrienden te zijn, dat kan in het echte leven ook niet. En zeker zul je als MT team soms keuzes moeten maken in belang van het spel waar 1 of meerdere spelers het niet mee eens zijn.
Dat hoort er helaas bij.

Ik durf voor 100% te zeggen dat de mensen die hierbij meehelpen dat zo objectief mogelijk doen. En bij bijzondere zaken wordt ik altijd ingelicht en bepaal ik samen met hun ook eventuele consequenties.
Als er 100% duidelijke en aantoonbare aanwijzingen zijn dat iemand uit het MT team iets doet wat niet kan en misbruik maakt van z'n machtspositie dan meld je dat bij mij. En dan zal ik daar serieus naar kijken.

Het is naar mijn idee een groot voordeel dat zij ook actief meespelen in MT, ze lopen dan tegen zaken aan die als 'niet actieve speler' niet opvallen, maar wel in het spel belangrijk kunnen zijn.
Dit zal dus ook niet veranderen. Als mensen het daar niet mee eens zijn, prima, dan heb je in principe 2 keuzes: je accepteert het, geniet van het spel en speelt verder, je accepteert het niet en stopt. (punt)

Ik zal de discussie vandaag laten lopen en Theo (MBC) verzoeken om deze morgenochtend te sluiten. Iedereen weet nu hoe het zit.

Lijkt me een heel duidelijk antwoord van Martin!
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

Gebruikers-avatar
Desteney
Lid
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 09 Feb 2007, 11:21

Berichtdoor Desteney » 10 Jun 2010, 12:54

@fub. Ik doelde niet eens op ons. Dat is afgehandeld, wat niet weg neemt dat het wel is gebeurd. Er zijn echter nog veel ergere dingen elkaar toegewenst...

Dat er een vies spelletje is gespeeld en een jarenlange (persoonlijke) vete is "opgelost" op deze manier, staat voor mij als een paal boven water. De verhalen kloppen namelijk niet. Ik begrijp best dat het weekblad ermee te maken heeft en dat daar veel gebeurd is (was altijd al zo), maar dat "zijn gedrag van de laatste weken niet is veranderd en ook aangeeft dat het niet zal veranderen" komt niet van binnen MT, want daarmee was weinig aan de hand (behalve dat ik en anderen het niet met hem eens was, inhoudelijk).
En iedere insider weet het.

Hoe de MT-groep omgaat met de functies in het spel en mogelijke kansen/risico's op "belangenverstrengelingen" laat ik aan hun over, het zijn welbespraakte personen met een duidelijke mening, visie en geldingsdrang. Ik ga ervanuit dat ze zelf zo wijs zijn, het juiste te beslissen.

En natuurlijk heeft martin vertrouwen in zijn team anders had je er niet aan hoeven beginnen.
De tijd zal het leren.
Desteney - HK Amsterdam - N1 - ex-BD Maastricht - ex-BD Amsterdam - ex-Chief InvisableMasterminds - GoldenMasterminder - MT+
ex-HDM - MT+