Sorry hoor, MAAR...

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

Far..West
Lid
BerichtenCOLON 858
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007, 15:53

Sorry hoor, MAAR...

Berichtdoor Far..West » 14 Jun 2010, 10:21

mijn verbazing was erg groot toen ik enkele dagen terug zag dat het volgende topic op slot zit:

http://forum.megatycoon.nl/forum/viewtopic.php?f=7&t=26676&start=15

Met name omdat vlak daarvoor Martin het volgende aangeeft:

martin schreefColonEen ieder mag uiteraard zijn mening geven (zolang dit binnen bepaalde normen en waarden gebeurd). Uiteraard zal degene die verwijderd wordt vrijwel altijd vinden dat dit niet terecht is, en degenen die dit uiteindelijk besloten hebben wel vinden dat dit terecht is.

Voor zover ik in dat topic kan lezen worden er toch geen grenzen overschreden betreffende waarden en normen. Dus eerlijk gezegd voel ik me wel een beetje erg in de maling genomen.

Verder wil ik nog even kwijt dat het "Accepteer het maar of Stop maar" argument bij mij (en misschien ook wel andere spelers, maar ik spreek even voor mezelf) erg verkeerd valt en dus ook zeker het 2e alternatief sterk overweeg. Niet om het gedoe met Theo, niet om het gedoe over het wel of niet objectief zijn van bepaalde personen, maar ik overweeg het vanwege de hele afhandeling (en dan met name het sluiten van een discussietopic). Zoals ik al zei voel ik mij dus niet erg serieus genomen.

mvg Far..West
Kevin/Far..West - De STER - Het Verbond - BM seizoen 21,22,28,29,30,42,43

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Re: Sorry hoor, MAAR...

Berichtdoor tippie » 14 Jun 2010, 11:17

Ik weet waarom Martin ons liever kwijt dan rijk is: We betalen niet voor het spel, en verbruiken zijn server capaciteit...
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Patrick258
Lid
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005, 23:10

Berichtdoor Patrick258 » 14 Jun 2010, 16:32

Je had nog even iets verder moeten lezen. Daar staat gewoon je antwoord.

Martin schreefColonIk zal de discussie vandaag laten lopen en Theo (MBC) verzoeken om deze morgenochtend te sluiten. Iedereen weet nu hoe het zit.
Pettie - Rotterdam - niveau 1 - MT+

Far..West
Lid
BerichtenCOLON 858
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2007, 15:53

Berichtdoor Far..West » 14 Jun 2010, 18:28

Patrick258 schreefColonJe had nog even iets verder moeten lezen. Daar staat gewoon je antwoord.

Martin schreefColonIk zal de discussie vandaag laten lopen en Theo (MBC) verzoeken om deze morgenochtend te sluiten. Iedereen weet nu hoe het zit.

Ah vandaar het slotje

Echter neemt dat niet weg dat ik de afhandeling van dit gedoe maar vreemd vind. Als er niets te verbergen valt, kan zo'n topic toch gewoon open blijven. Dan krijg je juist de schijn tegen zoals nu het geval is.
Kevin/Far..West - De STER - Het Verbond - BM seizoen 21,22,28,29,30,42,43