Niveau 6 versneld doorlopen

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

Anchises
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2005, 15:40

Niveau 6 versneld doorlopen

Berichtdoor Anchises » 19 Jul 2010, 10:42

Hoe doe ik dat? Ik ben net weer begonnen met spelen (Ik zoek trouwens nog een partij en clan die me er bij wil hebben) maar ik kan nergens vinden hoe ik niveau 6 versneld doorloop. Ongetwijfeld is het hartstikke duidelijk en kijk ik er gewoon overheen.
Maar weer eens begonnen - Incubus - Amsterdam

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Re: Niveau 6 versneld doorlopen

Berichtdoor tippie » 19 Jul 2010, 10:58

adviseur optie 10 ;)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Anchises
Lid
BerichtenCOLON 384
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2005, 15:40

Berichtdoor Anchises » 19 Jul 2010, 12:20

Ah dat is t dus, ik moet nog een adviseur kopen :p Danku!
Maar weer eens begonnen - Incubus - Amsterdam

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 20 Jul 2010, 15:50

Anchises schreefColonHoe doe ik dat? Ik ben net weer begonnen met spelen (Ik zoek trouwens nog een partij en clan die me er bij wil hebben) maar ik kan nergens vinden hoe ik niveau 6 versneld doorloop. Ongetwijfeld is het hartstikke duidelijk en kijk ik er gewoon overheen.

Partij en clan moet jezelf een clan/partij uitzoeken die bij jou past.. Bij alle clans en partijen ben je welkom lijkt me :)

Gr Peter
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 22 Jul 2010, 19:11

Aldtsjerkbv schreefColonBij alle clans en partijen ben je welkom lijkt me :)

Ik weet het niet, hoor. Ken je hem wel?

Nee, grapje hoor :lol:

Geer
Werkgroep
BerichtenCOLON 498
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005, 16:33

Berichtdoor Geer » 23 Jul 2010, 14:51

De mogelijkheid om 10 rondes vooruit te springen is aanwezig binnen MT. Echter ik twijfel al heel erg lang over het nut om 10 rondes verder te gaan. Je komt zo immers met een achterstand in N5 aan. Terwijl dingen toch steeds meer gaan mee tellen per niveau.

Maar je moet het zelf weten ;)
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

RickleBV
Lid
BerichtenCOLON 79
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2008, 12:41

Berichtdoor RickleBV » 23 Jul 2010, 21:08

Geer schreefColonDe mogelijkheid om 10 rondes vooruit te springen is aanwezig binnen MT. Echter ik twijfel al heel erg lang over het nut om 10 rondes verder te gaan. Je komt zo immers met een achterstand in N5 aan. Terwijl dingen toch steeds meer gaan mee tellen per niveau.

Toen ik lang geleden begon was die optie er nog niet (en waarschijnlijk had ik 'm toen wel gebruikt als 'ie er was).
Maar met de volgende accounts kende ik MT en was de reden die je hier noemt exact de reden dat ik die optie niet gebruikt heb.
RickleBV - N1 - Antwerpen - DG3

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 25 Jul 2010, 17:21

Ach, als het je niet boeit hoe je er in de lage niveau's voor staat vergeleken met andere spelers kan je met een gerust hart naar N5 racen. Er zijn dan veel meer mogelijkheden en je hoeft niet eens lang te wachten. Kan je gerust een paar miljoentjes voor laten liggen. Nog een niveau later lach je toch om dat soort bedragen.

Wil je dus altijd zo hoog mogelijk in de ranks staan en alles perfect doen? --> lekker N6 blijven doen
Wil je zo snel mogelijk met aandelen en groothandels etc in de weer? --> jump naar N5