Probleem MT via mobiel

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Probleem MT via mobiel

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 09 Feb 2011, 23:22

Wie kan mij helpen? Ik heb mobiel internet (blackberry Torch) sinds kort..

In het begin werkte MT prima, alleen nu krijg ik met inloggen bericht dat sessie neit geldig is of is verlopen....

Het was eerst prima, had het alleen met PB versturen maar daarna logte ik opnieuw in en kon dat ook gewoon.. Maar nu kom ik er helemaal niet meer in...

Gr Peter

p.s. vodafone is mijn provider
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen

Aldtsjerkbv
Lid
BerichtenCOLON 529
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2009, 20:13

Re: Probleem MT via mobiel

Berichtdoor Aldtsjerkbv » 10 Feb 2011, 14:10

Opgelost danzei Henri van Heme..

Zal zijn oplossing hier even posten, slotje mag er daarna op ;)


Bericht van: Henri (bedrijfsnaam: Heme) Datum: 10-02-2011 01:25:05
@peter.. gooi de cache eens leeg in je webbrowser.. werkt bij mij in elk geval wel..

Bericht van: Henri (bedrijfsnaam: Heme) Datum: 10-02-2011 10:36:32
Als het goed is op deze wijze peter:

http://docs.blackberry.com/en/smartphon ... 446_11.jsp
AldtsjerkBV (Peter) | Assen | MT+ | CCB CA
BM: 6 seizoenen
Loco: 8 seizoeen
BD: 11 seizoenen
GD: 12 seizonen
WHC: 1 seizoen