gevangenis

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

hjippo
Newbee
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2011, 13:53

gevangenis

Berichtdoor hjippo » 16 Mrt 2011, 14:00

Goeie dag,

Ik kwam net online en ik zag meteen bij m'n berichten dat ik voor 5 rondes de bak in moet.... Nu kan ik wel begrijpen dat je de bak in gaat als je iets verkeerds gedaan hebt maar het enige wat ik misdaan heb is dat ik niet snel genoeg door reed toen ik van een ramkraak van een winkeltje kwam.....

Ik bedoel, alle andere criminele activiteiten zijn wel geslaagd en voor zoiets onbenulligs krijg ik meteen de maximale straf van 5 ronden in 1 keer. Waarom krijg ik niet eerst een lichte straf?

Iemand ideeën waarom ik meteen zo hard gestraft wordt voor de eerste keer?

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Re: gevangenis

Berichtdoor MiladyP » 16 Mrt 2011, 18:04

Dat is het beleid van Megatycoon: als crimi mislukt ga je de cel in, net als in RL.

Hoe lang je vast komt te zitten bepaalt de stad. Rotterdam heeft voor 5 ronden gekozen.
Er wordt geen verschil gemaakt tussen eerste vergrijp of recidivist.

Gelukkig zijn er veel steden/clans die gevangenen bevrijden. :wink:
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 16 Mrt 2011, 18:18

Je jat 2 auto's. Je rost een auto een winkel in. Je steelt de winkel leeg. Je pakt je tweede auto en je gast hard weg.

Ben het met je eens dat het slechts een licht vergrijp is. Taakstraf/voorwaardelijke straf/kleine boete lijkt me beter :P

hjippo
Newbee
BerichtenCOLON 3

Berichtdoor hjippo » 16 Mrt 2011, 19:54

jawel, maar ik moest dus eerst een boete betalen en toen ook nog het gevang in. Ik reed per ongeluk een gevel in (wat uiteraard kan...) en toen hebben ik en een paar mensen meteen boodschappen gedaan (waar we welliswaar niet voor betaalde....) en nu hebben ze m'n auto gejat, me geld afhandig gemaakt en me opgesloten.....

achja... wat zijn de nadelen van de gevangenis? Ik weet in ieder geval dat ik niks crimineels kan doen maar verder naast een beetje reputatie schade?

tippie
Lid
BerichtenCOLON 499
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2006, 21:28

Berichtdoor tippie » 17 Mrt 2011, 01:58

Je kan gee crimi doen... Das alles ;)

Strafblad maakt niks uit, kijkt niemand naar...
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

Siempieunderground
Lid
BerichtenCOLON 497
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2005, 11:26

Berichtdoor Siempieunderground » 17 Mrt 2011, 12:14

Je bent wel lid van een clan, toch? Dan heb je wel een goede kans op bevrijding.
Let ook goed op waar je je criminele zaken doet. De ene stad straft niet voor bepaalde zaken, de ander weer wel. Bovendien is het in sommige steden veel lastiger om iemand te bevrijden.

hjippo
Newbee
BerichtenCOLON 3

Berichtdoor hjippo » 17 Mrt 2011, 17:35

wel, ik ben inmiddels bevrijd :)

Bedankt voor de informatie allemaal.