Politieke Regels

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Politieke Regels

Berichtdoor AziveguInc. » 22 Mei 2011, 14:27

Als ik naar de hulp site van MT kijk zie ik dan dat er onder politiek heel weinig staat uitgelegd. Ik vroeg me eigenlijk af of mensen met een politieke functie wel of niet aan gedragscodes zijn gebonden. Is dat zo of is het een 'los-maar-zelf-op' (niet negatief bedoeld natuurlijk) iets. En zo ja, wat zijn dus die gedrags regels?
Een ijsbeer met vijf

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Re: Politieke Regels

Berichtdoor MiladyP » 25 Mei 2011, 02:14

Voor mensen in politieke functie tellen dezelfde regels als voor de andere spelers:

- Geen sex/scheldpartijen etc.;
- Geen persoonlijke aanvallen op andere MT spelers, het MT team of iemand anders (die geen MT speelt).

De WHC ziet er op toe dat dit gewaarborgd wordt en neemt bij ernstige overtredingen contact op met de spelleiding.

aanvulling:
deze regels gelden vanzelfsprekend OOK voor de voorstellen van een BM: niet schelden, aanvallen of zwart maken van anderen.
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Berichtdoor AziveguInc. » 25 Mei 2011, 22:25

Maar in het geval dat er een disscussie gaande is, mag dan de WHC zomaar de disscusie afbreken en elk post dat daarna komt verwijderen?
Een ijsbeer met vijf

Gebruikers-avatar
MiladyP
Werkgroep
BerichtenCOLON 1763
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2005, 00:41

Berichtdoor MiladyP » 25 Mei 2011, 23:35

Als de WHC al meerdere malen gevraagd heeft om rust, daar geen gehoor aan gegeven wordt en een time-out dus de enige manier is om te voorkomen dat zaken escaleren: JA, dat recht heeft hij.

Boven het stadsoverleg staat:
"De wethouder communicatie is verantwoordelijk voor het beheer van het overleg, hij kan berichten verwijderen"
MiladyP - Assen - Chief CrimeClanBang - N1 - MT+