vraagje over stad zonder burgemeester.

Hier aub alle klachten en vragen over de site.
Niveau's staan gerangschikt per klasse van 6 - 1

Kijk voor je iets plaatst bij de help sectie en de rode vraagtekens bij ieder onderwerp.

ModeratorCOLON MBC

Gycixi0n
Lid
BerichtenCOLON 73
GeregistreerdCOLON 15 Jun 2005, 06:05

vraagje over stad zonder burgemeester.

Berichtdoor Gycixi0n » 25 Nov 2012, 00:09

zoals misschien bekend zit heerenveen zonder burgemeester momenteel, geen idee hoelang al, zovaak log ik niet in.
moeten we, of beter gezegd de rest van wat wel actief is in heerenveen, de rest van het seizoen het doen zonder BM of word vanuit de spelleiding, als deze nog in leven is, ingegrepen ?

dit uit pure nieuwsgierigheid, kan het me niet herinneren dat ik deze situatie eerder ben tegen gekomen in de periode dat ik wel actief meespeelde :P
ennuh er is ook geen plaatsvervangende loco bij gebrek aan kandidaten tijdens de vorige verkiezing :)
dex - HV - N6 ~ rommel maar wat aan :P
[i]laatste update 03/01/2011[/i]

aborah
Lid
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2010, 12:45

Re: vraagje over stad zonder burgemeester.

Berichtdoor aborah » 27 Nov 2012, 13:52

Haha een stad zonder burgemeester :) Volgens mij is er geen spelleiding meer. Maar zo erg is dat niet een stad zonder bm, meestal zijn er toch alleen maar opvul voorstellen.

AziveguInc.
Lid
BerichtenCOLON 263
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2011, 09:41

Re: vraagje over stad zonder burgemeester.

Berichtdoor AziveguInc. » 14 Jan 2013, 21:23

het is lang geleden dat ik iets van de spelleiding heb gehoord. Lynx was zowat de enigste die echt actief is, maar die is nu dus ook de vrieskast in. In Amsterdam was ik zelf tot BM benoemd door Martin toen BenzInc gedwongen werd om te vertrekken. Maar dat was voor drie ronden en ik was al gekozen tot BM voor de aankomende seizoen.
Een ijsbeer met vijf