Nieuwe lay-out, 2 juni live
Nieuwe lay-out, 2 juni live
Morgen (woensdag 2 juni) gaat de nieuwe lay-out live. Gedurende de hele dag (en waarschijnlijk ook donderdag) ben ik nog bezig met het ombouwen van alle schermen, je zal dus nog op verschillende pagina's een 'gemengde' lay-out kunnen zien.
-
- Lid
- BerichtenCOLON 177
- GeregistreerdCOLON 28 Okt 2004, 12:21
Re: Nieuwe lay-out, 2 juni live
Oeh, ben benieuwd. Zal weer es een nieuw account aanmaken 

Moderator Spellen Topic
Ik ben ook heel erg benieuwd 

Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+
-
- Lid
- BerichtenCOLON 62
- GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 19:28
Hoop dat je me versteld kan laten staan Martin 

Losers - Eindhoven - Niveau 1 - LiberalePartij
Het is naar mijn idee absoluut een verbetering... 
p.s. heel erg leuk om hier weer wat oude bekenden te zien...

martin schreefColonHet is naar mijn idee absoluut een verbetering...
De lay-out is nog niet eens online maar hij werkt nu al

Beheerder Waarden en Normen
-
- Lid
- BerichtenCOLON 177
- GeregistreerdCOLON 28 Okt 2004, 12:21
Tja, laatste tijd veel verbeteringen doorgevoerd als ik het forum zo zie, ik ga misschien wel weer serieus spelen

Moderator Spellen Topic
-
- Lid
- BerichtenCOLON 62
- GeregistreerdCOLON 21 Mei 2004, 19:28
Hoe kan ik ooit wegblijven als er weer verbetering in komt?

Zal het morgen met genoegen aanschouwen! Heb vertrouwen in je!

Hoe staat het ermee in het privé leven Martin? *Even heel offtopic

Losers - Eindhoven - Niveau 1 - LiberalePartij
Losers manager schreefColonZal het morgen met genoegen aanschouwen! Heb vertrouwen in je!
Hoe staat het ermee in het privé leven Martin? *Even heel offtopic*
Als jij je winkels maar niet terug komt eisen van mij :p
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam
Ben erg benieuwd! Martin, succes de komende dag(en) met het helemaal op orde maken van de lay-out.
Rocket
Rocket
Rocket - Amsterdam - Niveau 1 - Wethouder Communicatie
Martin heeft zojuist de eerste pagina's in de nieuwe lay-out online gezet. Daarbij is hij momenteel bezig met de aanpassing van overige pagina's.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam
Ziet er strak uit 

Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+
-
- Lid
- BerichtenCOLON 136
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2005, 20:00
Ik speel al een tijdje geen MT meer maar MT staat nog steeds bij mijn favorieten. Wnr ik mijn favorieten openklik komt MT dus ook tevoorschijn. Meestal klik ik dat zonder veel te kijken weg.
Nu ineens zag ik precies een website die ik helemaal niet ken! Aangezien de screenshots niet aanklikbaar zijn kan ik enkel zeggen wat ik denk over de hoofdpagina. Wel, die ziet er vet strak uit
Complimenten aan martin die er iets moois van heeft gemaakt.
Op zo'n momenten heb ik spijt dat ik mn account heb verwijdert...
Nu ineens zag ik precies een website die ik helemaal niet ken! Aangezien de screenshots niet aanklikbaar zijn kan ik enkel zeggen wat ik denk over de hoofdpagina. Wel, die ziet er vet strak uit

GoldenSnake - Dries - Niveau1 - Utrecht - MT+ sinds spelronde 8 seizoen 23!!! - Meesterslager - Oud (loco) BM en WHRO - Moderator Spellen topic
GoldenSnake schreefColonIk speel al een tijdje geen MT meer maar MT staat nog steeds bij mijn favorieten. Wnr ik mijn favorieten openklik komt MT dus ook tevoorschijn. Meestal klik ik dat zonder veel te kijken weg.
Nu ineens zag ik precies een website die ik helemaal niet ken! Aangezien de screenshots niet aanklikbaar zijn kan ik enkel zeggen wat ik denk over de hoofdpagina. Wel, die ziet er vet strak uitComplimenten aan martin die er iets moois van heeft gemaakt.
Niets belet je om een nieuw account aan te maken

-
- Lid
- BerichtenCOLON 136
- GeregistreerdCOLON 08 Okt 2005, 20:00
tippie schreefColonGoldenSnake schreefColonIk speel al een tijdje geen MT meer maar MT staat nog steeds bij mijn favorieten. Wnr ik mijn favorieten openklik komt MT dus ook tevoorschijn. Meestal klik ik dat zonder veel te kijken weg.
Nu ineens zag ik precies een website die ik helemaal niet ken! Aangezien de screenshots niet aanklikbaar zijn kan ik enkel zeggen wat ik denk over de hoofdpagina. Wel, die ziet er vet strak uitComplimenten aan martin die er iets moois van heeft gemaakt.
Niets belet je om een nieuw account aan te maken
Ik weet het, maar er kruipt toch net iets teveel tijd om het opnieuw te gaan spelen. Mss later nog eens.
GoldenSnake - Dries - Niveau1 - Utrecht - MT+ sinds spelronde 8 seizoen 23!!! - Meesterslager - Oud (loco) BM en WHRO - Moderator Spellen topic