Makkelijker zwarte markt goederen verkopen

Hier aub alle tips en verzoekjes plaatsen omtrent verbeteringen en suggesties voor de site.

Moderator: MBC

whitetigerck
Lid

Makkelijker zwarte markt goederen verkopen

Berichtdoor whitetigerck » 21 sep 2010 23:01

Hallo,

Het is een tijd geleden dat ik hier weer ben gekomen. De enige echte verbetering van MT is het nieuwe lakje, hoe het een maand later is weet ik dus niet, maar ik zie bij MT-nieuws niks gebeuren. Maargoed over dat onderwerp ga ik niet beginnen. Ik heb net een klein, simpel (weet niet hoe lang het kost om dit daadwerkelijk als werkende functie in mt te implenteren, dus niet in dat opzicht simpel :P) ideetje bedacht wat het leven van sommige mensen toch wel makkelijker maakt.

Het idee is in 1 zin uit te leggen:
In het overzicht van zwarte markt goederen een checkbox neer te zetten achter de goederen, op deze manier kan je namelijk heel snel door de bijbehordende checkboxen aan te vinken deze goederen op de zwarte markt zetten.
oprichter eerste clan van megatycoon: CrimeClanBang
whitetigerck - Eindhoven - CrimeClanBang - Niveau 6

Geer
Werkgroep

Re: Makkelijker zwarte markt goederen verkopen

Berichtdoor Geer » 22 sep 2010 00:49

Er moet inderdaad een makkelijkere manier komen om je zwarte markt goederen te dumpen.
Ik had al eerder ergens een aantal mogelijkheden genoemd om het te koop zetten makkelijker te maken. Echter kan ik ze momenteel effe niet meer vinden waar het ergens op het forum staat.

Daarom maar eens opnieuw het lijstje:
1) Een optie om alle goederen met 1 klik om de ZM te gooien.
2) Een optie om alle goederen van 1 winkelsoort op de ZM te gooien.
3) Een aanvink optie.

Persoonlijk denk ik dat de 2e optie de beste is. Meestal gooi je ze allemaal tegelijk op de markt om zo een andere speler van voorraad te voorzien. Verder is dit denk ik ook een stukje makkelijker te maken dan het aanvink systeem.
Wel ben ik van mening dat een optie als deze echt iets voor personen met AD is. Het is namelijk absoluut niet noodzakelijk om te hebben, maar toch wel handig voor een groep spelers.
Geertje - partijloos - N1 - Amsterdam

tippie
Lid
Contacteer:

Berichtdoor tippie » 22 sep 2010 10:19

Dan moet je ook wat maken dat je bij het kopen van ZM goederen alles ineens kan opkopen :)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

PatrickF1
Lid

Berichtdoor PatrickF1 » 22 sep 2010 10:32

Geer schreef:Daarom maar eens opnieuw het lijstje:
3) Een aanvink optie.

Los van welk van deze drie methoden het wordt, is het nog wel noodzakelijk dat op de een of andere manier een prijsje eraan gegeven kan worden. Je zou daarvoor een selectie kunnen maken uit min/max prijs voor alles of dat de 'luiheid' van alles in één keer dumpen 'afgestraft' wordt met de minimale prijs.

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 22 sep 2010 11:17

PatrickF1 schreef:
Geer schreef:Daarom maar eens opnieuw het lijstje:
3) Een aanvink optie.

Los van welk van deze drie methoden het wordt, is het nog wel noodzakelijk dat op de een of andere manier een prijsje eraan gegeven kan worden. Je zou daarvoor een selectie kunnen maken uit min/max prijs voor alles of dat de 'luiheid' van alles in één keer dumpen 'afgestraft' wordt met de minimale prijs.

Klopt helemaal dat er iets gedaan moet worden kwa prijs. Was ik inderdaad vergeten bij te zetten. Aangezien het voor luie mensen is en niet noodzakelijk moet je in mijn ogen een prijs neerzetten die (ver) onder de prijs zit die je normaal als minimaal kunt instellen.

@Tippie: dat is vrijwel niet te doen omdat je de spullen die je koopt in een winkel moet zetten. Wil je alles van een tak tegelijk opkopen dan heb je regelmatig hoeveelheden die niet in 1 winkel passen. Je krijgt dat hoe dan ook problemen.
Daarbij mag je iemand anders ook wel iets gunnen ;)

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 22 sep 2010 15:22

FUBARinc. schreef:met zwarte goederen kun je altijd al je winkel meer vullen dan de max...

daarnaast wil ik opmerken dat het programma van mothzone ook een zm-goederen selecteer optie heeft.

en mocht het ooit nog eens ingebouwd gaan worden :?: , dan kan dat misschien meegenomen worden.

Iets staat mij bij dat het extra kopen niet meer mogelijk was (of had dat te maken met die vreemde voorraden/kwaliteit die je kon krijgen?).

Indien je nog steeds extra kunt inkopen dat mag Martin daar toch echt eens naar kijken...

Geer
Werkgroep

Berichtdoor Geer » 23 sep 2010 11:32

Ah ok. Dus nu die andere bug aanpakken...