financieel overzicht stad

Hier aub alle tips en verzoekjes plaatsen omtrent verbeteringen en suggesties voor de site.

Moderator: MBC

deeese
Newbee

financieel overzicht stad

Berichtdoor deeese » 02 jan 2011 15:47

beste

als nieuwe burgemeester ben ik aan het uit pluizen hoe de stad zo snel mogelijk meer winst kan maken. echter stuit ik op het probleem dat het financieel overzicht vrij algemeen is je kan namelijk niet zien waar de inkomsten pressies vandaag komen hierbij doel ik voornamelijk op het vermogens belasting en oz belasting.

is het mogelijk dat de inkomsten specifiek worden vermeld dus
Vermogensbelasting t/m 20 mln.
Vermogensbelasting 20-50 mln.
Vermogensbelasting > 50 mln.

en bij oz belasting
OZ belasting (t/m 6 bedrijven)
OZ belasting (> 6 bedrijven)

het lijkt mij een kleine aanpassing die het financieel overzicht van de stad stukken overzichtelijker maakt

ralph

tippie
Lid
Contacteer:

Re: financieel overzicht stad

Berichtdoor tippie » 02 jan 2011 15:55

Vermogensbelasting is beperkt tot 3mln/speler

Ga er bij de OZ maar vanuit dat het meeste gegenereerd word door spelers met +6 bedrijven ;)
Tippie - Niveau 1 - BM Heerenveen seizoen 19/20/21/37/39/4../59/63/67 - MT+ in 78 ronden - InvisableMasterminds => record MT+

deeese
Newbee

Berichtdoor deeese » 02 jan 2011 20:29

dat het meeste van de de 6+ bij oz komt lijkt me vrij lochish maar bij uitgaven gebouwen zie je ook alles per gebouwsoort waarom dan niet bij de inkomsten?

AziveguInc.
Lid
Contacteer:

Berichtdoor AziveguInc. » 25 jun 2011 14:37

Jij betaalt voor je eerste zes bedrijven dat getal, voor alle bedrijven daarboven betaal je een hogere bedrag. Dus het heeft wel zin om ze uitelkaar te houden.
Een ijsbeer met vijf